۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۹۱۷۸۸

مراسم عمام گذاری طلاب مدرسه علمیه امام رضا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سیزده نفر از طلاب برتر مدرسه علمیه امام رضا(ع) تهران در حضور تولیت مدرسه، قدم در راه تبیغ دین گذاشتند.
مراسم عمامه گذاري طلاب حوزه علميه اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد تولیت مدرسه، حجت الاسلام حسینی نیشابوری، مدیریت مدرسه و تنی چند از طلاب و روحانیان، پیش از ظهر چهارشنبه هشتم مهرماه در مدرسه علمیه امام رضا(ع) برگزار شد.

 

لباس روحانیت بسیار معتبر است


در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد با تاکید بر جایگاه روحانیت در جامعه، گفت: لباس روحانیت بسیار مهم است و ریشه در سابقه تاریخی و دینی ملت ما دارد، لذا فردی که لباس روحانیت را بر تن می‌کند باید متوجه ارزش آن باشد.

 

وی افزود: در بسیاری از مقاطع حساس تاریخی روحانیت جامعه تمام تلاش خود را به‌کار بردند تا در مقابل خطرات مملکت را حفظ کنندف از این رو باید طلاب ارزش کار خود را کاملا بدانند.

 

خصومت با امام علی ریشه تاریخی دارد

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام حسینی نیشابوری با اشاره به حوادث چند روز اخیر در منا، گفت: این حوادث نشان داد که حکومت سعودی لیاقت حفاظت از حرمین شریفین را ندارد.

 

وی در خصوص دشنمی‌های صورت گرفته با امام علی(ع)، بیان داشت: امام علی(ع) در طول زندگی خود همیشه در بالاترین مقام قرار داشت، ایشان در همه حال مورد توجه پیامبر(ص) بود، این هجمه‌هایی که امروز در جهان متوجه امیر مومنان است همیشه به دلیل خصومت با جایگاه والای امیر مومنان بوده است.

در بخش پایانی این مراسم طلاب برتر این مدرسه علمیه، آقایان سید علی شمس، اسماعیل دولت پور، سعید علی جو، علی رمضانی سوگوابری، احمد علی یاری، محمد حسین ایزد پناه، سعید برادارن، آریا فهیمی، محمد حسین شعبان زادهریال عبدالله رحیمی جاوید، محمد ابرشاهی، روح الله روزمر و حمیدرضا معارفی با دست تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع) مععم شدند./856/203/ب3

ارسال نظرات