۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۹۰۵۰۶
آیت الله ممدوحی:

مدیریت حج باید از آل سعود گرفته شود/ حوادث اخیر دلایل روشنی برای بی کفایتی دولت عربستان است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که سعودی ها افرادی عیاش و نادرست هستند، گفت: این رژیم وهابی از ابتدا نیز لایق اداره برنامه عظیم حج نبود، آل سعود افرادی بی دین هستند که مدیریت موسم عظیم حج باید از آنان گرفته شود.
آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي

آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که سیاست های شرارت آمیز آمریکا و جنایات رژیم صهیونیستی مسأله نخست همه مسلمانان است، گفت: آنچه که رهبری می فرماید مسأله ای بسیار روشن است که همگان باید از آن تبعیت کنند.


وی با تأکید بر این که مسلمانان باید درباره این دو محور بیندیشند و برای مقابله همگانی با سیاست ها و جنایت های استکبار چاره اندیشی کنند، افزود: هستی مسلمانان و ادامه حیات جهان اسلام در گرو اتحاد ممالک اسلامی و مقابله با سیاست های استکبار است.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از دست دوستی دادن برخی از کشورهایی اسلامی با وجود دشمنی های آشکار رژیم صهیونیستی و آمریکا اظهار داشت: مردم این کشورها سران خود را نمی خواهند و اگر سران بخ دست مردم بیفتند نابود می شوند، از این رو استکبار با قول بقای قدرت این کشورها را مزدور خود می کند.


وی در ادامه اتفاق افتادن حوادث متعدد که منجر به کشته و زخمی شدن هزاران نفر از حجاج شد را دلیلی روشن برای بی کفایت رژیم سعودی برای مدیریت حج دانست و ادامه داد: حتی اگر این اتفاقات رخ نمی داد نیز بازهم سعودی ها لیاقت مدیریت حج را نداشتند.


آیت الله ممدوحی با بیان این که سعودی ها افرادی عیاش و نادرست هستند، ابراز داشت: این رژیم وهابی از ابتدا نیز لایق اداره برنامه عظیم حج نبود، آل سعود افرادی بی دین هستند که مدیریت موسم عظیم حج باید از آنان گرفته شود.


وی با تأکید بر این که امت اسلام باید از برنامه تاریخی و عظیم حج برای وحدت بین امت اسلام استفاده کند، عنوان کرد: کنگره حج زمینه ای بسیار مناسب برای وحدت بین مسلمانان جهان است، از این رو مسلمانان باید در این موسم دل های خود را به یکدیگر نزدیک کرده و در جهت اهداف علیه اسلام تلاش کنند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات