۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۸۹۸۰۸
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

رژه نیرو های مسلح تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در میدان بزرگ آذربایجان تبریز با حضور اقشار مختلف مردم تبریز با عظمت و عزت برگزار شد.
رژه تبريز رژه تبريز رژه تبريز رژه تبريز رژه تبريز رژه تبريز رژه تبريز رژه تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در میدان بزرگ آذربایجان تبریز با حضور اقشار مختلف مردم تبریز با عظمت و شکوه برگزار شد.


رژه نیرو های مسلح در این روز با حضور یگان های عملیاتی سپاه عاشورا ، نواحی سپاه تبریز، نیروی زمینی و نیروی هوائی ارتش جمهورس اسلامی ایران، یگان های مختلف نیروی انتظامی و گردان های بسیج شهر تبریز همراه بود.


گردان های بسیج اصناف مختلف؛ پزشکان، بازاریان، عشایر  و پایگاه های بسیج سطح شهر تبریز از یگان های بسیج مردمی در این رژه بزرگ حضور گسترده و پرشور را به نمایش گذاشتند و آمادگی خود را در اطاعت از ولایت فریاد زدند.


رژه نیرو های مسلح نمایشی از اقتدار ملی و اعلان آمادگی یگان های مختلف نیرو های مسلح در نقاط مختلف کشور اسلامی می باشد، این نمایش اقتدار امروز با حضور آماده یگان های مختلف نظامی و انتظامی و بسیج در تبریز برگزار شد.


جبار زاده استاندار استان آذربایجان شرقی در مراسم رژه با اشاره به اقتدار و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: رژیم بعث عراق و صدام جنایتکار گمان می کرد می تواند انقلاب نوپای ایران اسلامی را از حرکت باز دارد و از پا بیاندازد.


وی ادامه داد: صدام گمان می کرد که انقلای نوپای ایران قدرت و توانایی حفظ و صیانت از خود و مرز های خود را ندارد و با این زعم وارد میدان نبرد با ایران اسلامی شد، ولی آن چه دید خلاف گمان های باطل و بی اساس خود بود.


استاندار آذربایجان شرقی یادآوری خاطرات دفاع مقدس مردم ایران را هدف از مراسم 31 شهریور ماه دانست و ابراز داشت: دشمن به امید از پا درآوردن انقلاب اسلامی ایران با نیرو های ستون پنجم، منافقین و تمامی قوای خود به ایران حمله کردند.


وی با بیان این‌که در زمان جنگ هنوز ساختارهای نظامی کشور به سامان نرسیده بود، تصریح کرد: اما دشمن با مقاومت مردم و نیرو های مسلح به فرمان امام راحل روبرو شد و شکست سختی را متحمل گشت.


گفتنی است این مراسم با حضور آیت الله آل هاشم امام جمعه موقت تبریز، حجت الاسلام توکلی رییس دفتر آیت الله شبستری، سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا، استاندار و نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا همراه بوده است./854/203/ب3

ارسال نظرات