۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۲۸۹۰۴۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

معنویت موتور محرک جوانان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که معنویت موتور محرک جوانان است، گفت: معنویت نخستین نیاز جوانان است و رمز موفقیت جوانان در تقویت معنویت است.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز، در سومین همایش «نقش جوانان در همدلی و همزبانی» به میزبانی شهرستان دورود برگزار شد، گفت: پیشرفته های علمی امروز جامعه مرهون زحمات جوانان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که جوانان نیازمند حمایت و پشتیبانی هستند تا نوآوری خود را در مقام عمل نشان دهند، تأکید کرد: مسؤولان در این راستا باید توجه بیشتری داشته باشند.

 

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: متأسفانه حمایت از قشر جوان در استان لرستان بسیار کم است که نیازمند دقت بیشتری است.

 

وی با اشاره به نام گذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: جوانان تحقق بخش شعارهای رهبر معظم انقلاب هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که جوانان رابطه عمیقی با ولایت دارند، عنوان داشت: جوانان در حفظ روحیه انقلابی و ولایی نقش بسزایی دارند.

 

وی در ادامه با تأکید بر لزوم خودباوری و اعتماد به نفس بین جوانان بیان کرد: نخستین نیاز جوانان نیاز معنویت است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که معنویت موتور محرک جوانان است، اظهار داشت: جوانان باید به معنویت خود توجه کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در مرکز استان افزود: جوانان در این مجمع اقدامات مؤثری انجام می دهند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی تأکید کرد: مجمع مشورتی جوانان ضروری است در دیگر شهرستان های استان نیز تشکیل شود./9459/202/ب3

ارسال نظرات