۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۲۸۸۱۵۶
کارشناس رسانه:

رسانه ها نقش مهم و تأثیرگذاری در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در کشور دارند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس رسانه با اشاره به اختلاف دیدگاه ها در رابطه با اقتصاد مقاومتی، گفت: این اختلاف ها سبب شده تا هر گروه دیدگاه خودش را مطرح کند و نوعی تناقض ایجاد شده است و رسانه ها برای ترویج فرهنگ اقتصادی در کشور نقش مهم و تأثیرگذاری می‌توانند ایفا کنند.
اقتصاد مقاومتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمدی، کارشناس امور رسانه و دبیر اقتصادی ایرنا در نشست «رسانه و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی» که پیش از ظهر امروز سه شنبه 24 شهریورماه در دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها برگزار شد، با انتقاد از فضای رسانه ها در برخورد با موضوع اقتصاد مقاومتی، گفت: کار رسانه‌ها در ترویج اقتصاد مقاومتی به درستی انجام نشده است.

 

وی در ادامه اظهار داشت: رسانه‌ها تعریف درستی از اقتصاد مقاومتی ندارند و کارشناسان و اساتید دانشگاه اخبار کلیشه‌ای مطرح می کند و نشست آزاداندیشی تخصصی در رابطه با اقتصاد مقاومتی نداریم.

 

کارشناس رسانه با بیان اینکه باید در بحث اطلاع رسانه ای تحلیل خوبی را داشته باشیم، بیان کرد: بسیاری از تحلیل‌ها یک مدل است و به صورت خیلی خلاصه بوده است.

 

احمدی  با تأکید بر اینکه مدیریت باید بر اصلاح الگوی مصرف کار شود تا خواننده با فرهنگ اقتصاد مقاومتی ترغیب شود، در ادامه گفت: مطالبی انتشار یافته بعضا این را نشان می دهد که اقتصاد مقاومتی نوعی ریاضت اقتصادی است، در صورتی که این تفکر غلط است و پیشنهاد  مقام معظم رهبری دستاورد خوبی را دارد.

 

وی در رابطه با اهمیت در بحث آموزش و آگاهی بخشی به فعالان رسانه گفت: برگزاری نشست و کلاس تخصصی در انتشار مباحث اقتصاد مقاومی نقش مهم و تأثیرگذاری را دارد.

 

کارشناس رسانه با اشاره به اختلاف دیدگاه ها در رابطه با اقتصاد مقاومتی گفت: این اختلاف ها سبب شده تا هر گروه دیدگاه خودش را مطرح کند و نوعی تناقض ایجاد شده است و رسانه ها برای ترویج فرهنگ اقتصادی در کشور نقش مهم و تأثیرگذاری می‌توانند ایفا کنند./818/202/ب2

ارسال نظرات