۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۸۷۲۳۹
مدیر حوزه علمیه زهرای اطهر:

بینش واقعی و بدور از آرمان‌گرایی سبب نشاط طلبگی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه زهرای اطهر(س)، گفت: نشاط طلبگی بستگی به هدف و بینش طلبه نسبت به راهی که انتخاب کرده است دارد و اگر بینش طلبه واقعی و به دور از آرمان‌گرایی باشد نشاط حقیقی را کسب خواهد کرد.
زهراي اطهر مراسم افتتاحيه

فاطمه ریحانی مدیر حوزه علمیه زهرای اطهر(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به افتتاحیه حوزه و پذیرش طلاب در سال تحصیلی جدید، گفت: حوزه زهرای اطهر(س) سال تحصیلی جدید در دو مقطع تحصیلی سیکل و دیپلم طلبه پذیرش داشته و افتتاحیه حوزه روزهای 23 و 24 شهریور برگزار می‌شود.

 

وی افزود: افتتاحیه طلاب جدید الورود که طلیعه حضور نام دارد در مکانی تفریحی برگزار می‌شود و همه طلاب در هر دو سطح تحصیلی در این اردوی توجیهی و تفریحی شرکت می‌کنند.

 

مدیر حوزه علمیه زهرای اطهر(س) تصریح کرد: طلاب شرکت کننده نسبت به مسائل درسی و مباحث فرهنگی در طی سال تحصیلی توجیه و با مسؤولین و معاونین محترم حوزه آشنا می‌شوند.

 

ریحانی بیان داشت: سخنران برنامه طلیعه حضور و افتتاحیه عمومی حوزه خانم راضیه سادات خاموشی موسس و استاد اخلاق حوزه علمیه زهرای اطهر(س) خواهد بود.

 

وی با اشاره به برنامه افتتاحیه که از طرف مرکز مدیریت برگزار می‌شود، گفت: طلاب حوزه علمیه زهرای اطهر(س) در افتتاحیه‌ای که از طرف مرکز مدیریت برگزار می‌شود شرکت می‌کنند تا از برنامه‎های کلی حوزه‌ها در سال جاری مطلع شوند.

 

مدیر حوزه علمیه زهرای اطهر(س) در پایان با اشاره به نشاط طلبگی در میان طلاب عزیز، خاطر نشان کرد: نشاط طلبگی بستگی به هدف و بینش خود طلبه نسبت به راهی که انتخاب کرده است دارد و اگر بینش او واقعی و به دور از آرمان‌گرایی باشد نشاط حقیقی را کسب خواهد کرد./807/303/ب3

ارسال نظرات