۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۸۶۳۲۴
مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی خبر داد؛

اردوی زیارتی ردای بهشتی مخصوص طلاب تازه معمم

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام موسوی، از اردوی زیارتی طلاب معمم سال 93 و 94 در قالب اردوی ردای بهشتی خبر داد.
مرکز خدمات حوزه هاي علميه کشور

حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از اردوی زیارتی ردای بهشتی مخصوی طلاب معمم سال 93 و 94 و خانواده های آنها خبر داد.

 

وی برگزاری این اردو زیارتی را با همکاری معاونت تهذیب حوزه های علمیه استان دانست و ابراز داشت: این اردوی زیارتی با تعداد 152 نفر در قالب 57 خانواده از طلاب معمم در 18 شهریور عازم مشهد مقدس خواهند شد.

 

حجت الاسلام موسوی طول مدت این اردو را چهار روز سه شب عنوان کرد و افزود: زائران مشهد مقدس این کاروان از 19 تا 22 شهریور ماه در مشهد مقدس خواهند بود، هزینه رفت و برگشت این اردو را مرکز خدمات حوزه های علمیه استان خود متقبل شده اند.

 

وی ضمن تشریح برنامه های این اردو، تصریح کرد: ویژه طلاب و خانواده های آن ها برنامه هایی برای آشنایی بیشتر با جایگاه و شئون لباس روحانیت و ذی این لباس در نظر گرفته شده است تا خانواده های طلاب نیز شناخت بیشتری داشته باشند.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان، افزود: در این اردو از اساتید مختلف دعوت به عمل آمده است تا در برنامه های فرهنگی این اردو طلاب بهره بیشتری برده و همچنین از فرصت معنوی این اردو استفاده مناسب تری داشته باشند.

 

وی در ادامه اردوی زیارتی ردای بهشتی را طرحی فاخر برای طلاب تازه معمم عنوان کرد و ابراز داشت: در این اردو همچنین با اهداء هدایائی به طلاب و خانواده آنها همراه خواهد بود، امید است این اردو در ارتقاء شناخت طلاب و خانواده های آن ها و همچنین معنویت آن عزیزان مفید باشد./854/303/ب3

ارسال نظرات