۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۲۸۶۲۹۶
رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت:

۱۷ شهریور نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت با اشاره به حماسه تلخ ۱۷ شهریور و کشته شدن مردم در سال 57 گفت: نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
يوم الله 17 شهريور

حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند، رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در آستانه سالروز قیام خونین 17 شهریور و در گفتگو با روابط عمومی اداره کوهدشت، با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران روزهای پرحادثه ای را پشت سرگذاشته است، بیان داشت: بسیاری از این روزهای حساس و بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان این که 17 شهریور نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: 17 شهریور روزی است که  شهدا سند «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را با خون خویش امضا کردند و با خروش سرخ تکبیر، کاخ سیاه استکبار را سرنگون کردند.

حجت الاسلام گراوند از واقعه 17 شهریور سال 57 به عنوان جمعه سیاه یاد کرد و بیان داشت: این واقعه در نهایت منجر به پیروزی انقلاب در 22 بهمن 1357 شد.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت تصریح کرد: در 17 شهریور 57، مردم کشور ایران سلامی با ایستادگی در برابر سلاح های گرم جلوی گسترش اهداف دشمن را گرفتند.

وی رسوایی طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی را ثمره جانفشانی جوانان غیور و مردم انقلابی جمهوری اسلامی ایران در 17 شهریور 57 بیان کرد.

حجت الاسلام گراوند با اشاره به این که در جامعه امروز دشمن در قالب جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت های موجود در جبهه جنگ نرم جلوی گسترش اهداف دشمن گرفته شود.

وی یادآور شد: امروز دشمنان انقلاب با تغییر صحنه نبرد و طراحی جنگ نرم و با استفاده از فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و ماهواره به دنبال انحراف جوانان و گسترش فرهنگ غربی در جامعه هستند.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت بیان کرد: با آگاهی دادن به نسل جوان جامعه و توجه به آرمان های شهدا و انقلاب باید در جهت خنثی شدن دسیسه های فرهنگی دشمن تلاش کرد./9459/302/ب3

ارسال نظرات