۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۲۸۵۹۹۴
استاد حوزه علمیه مطرح کرد؛

ضرورت تبعیت کامل همه افراد از فرامین رهبری در پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: تبعیت کامل از فرامین مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلام و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بر همگان به ویژه مسؤولان نظام واجب است.
محمد حسن شريف تبار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت الاسلام محمد حسن شریف تبار، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جمع نیروهای ولایی بابلسر در مسجد جامع بهنمیر با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان گفت: تبعیت کامل از فرامین مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلام و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بر همگان به ویژه مسؤولان نظام واجب است.
 
وی افزود: همواره سخنان مقام معظم رهبری راهگشا، هدایتگر و آرامش‌بخش در سطح جامعه است.
 
مسؤول شورای فرهنگ عمومی بهنمیر با تأکید بر  این مطلب که تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری موجب خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی شد، افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب در تمام مسائل کشور برای مسؤولان و مردم فضل‌الخطاب است و مسؤولان باید مواضع و دیدگاه‌های خود را با تدابیر ایشان هماهنگ و منطبق کنند.
 
وی با اشاره به سخنان مکرر تهدیدآمیز مقامات آمریکایی پس از توافق‌نامه ژنو تصریح کرد: مسؤولان اجرایی در دولت یازدهم باید به لحن تهدیدآمیز مقامات آمریکایی جوابی قاطع و انقلابی بدهند تا آنان خیال نفوذ و دخالت در امور کشور را نداشته باشند.
 
حجت الاسلام شریف‌تبار پیشینه آمریکا در ایران را توأم با جنایت و دخالت عنوان کرد و افزود: هنوز هم آمریکایی ها دست از خیال تسلط بر ملت‌های جهان برنداشته‌اند و خوی استکباری خود را در مواجهه با دیگر کشورها اعمال می‌کنند.
 
وی ادامه داد: ملت ایران آمریکا را شیطان بزرگ و نماد استکبار جهانی می‌داند و از این رو شعار مرگ بر آمریکا در سراسر جهان به تأسی از ایران طنین‌انداز می‌شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران به حمایت آمریکا از جنایات گروهک‌های تروریستی و رژیم های استکباری اشاره کرد و گفت: رژیم اشغالگر قدس و رژیم آل سعود که دست‌های آنان تا مفرغ در خون ملت‌های منطقه آلوده است، مورد حمایت‌های آمریکا هستند و ملت ما آمریکا را مسؤول کشتار مسلمانان منطقه می‌داند.
 
وی راه مقابله با توطئه‌های آمریکا را مقاومت و ایستادگی دانست و خاطرنشان کرد: راه مقابله با دشمن، محکم کردن مرزهای عقیدتی و رصد هوشمندانه توطئه های آنان است و از این رو با مرعوب‌نشدن در مواجهه با تهدیدهای دشمن، با اقتدار مسیر نورانی مقاومت و پایداری را ادامه داد.
 
حجت‌الاسلام شریف تبار بر لزوم وحدت و یکپارچگی در کشور تأکید کرد و اظهار داشت: نقشه اصلی دشمنان برای نظام اسلامی، ایجاد تفرقه در کشور و بر هم زدن وحدت ملی است و از این رو هوشیاری و بصیرت در کشور تحت اوامر مقام معظم رهبری ضروری است./1313/202/ب2
ارسال نظرات