۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۲۸۵۹۱۷
امام جمعه میانه:

مسؤولان مراقب باشند فریب لبخند دشمن را نخورند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه میانه اتحاد در برابر هجمه دشمنان نظام اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت: دشمن زیر لبخند مزورانه خود برنامه‌ی ایجاد تشتت و از هم گسیختگی میان احاد ملت را دارد، از این رو نباید فریب لبخند دشمن را خورد.
حجت الاسلام حامدي

حجت الاسلام محمدرضا حامدی، امام جمعه میانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی، اظهار داشت: همدلی و همزبانی و وحدت کلمه همراه با انسجام میان ملت و مسؤولان لازمه پیروزی بر دشمن است.

 

وی اتحاد در برابر هجمه دشمنان نظام اسلامی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: دشمن زیر لبخند مزورانه خود برنامه‌ ایجاد تشتت و از هم گسیختگی میان احاد ملت را دارد، از این رو نباید فریب لبخند دشمن را خورد.

 

امام جمعه میانه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: باید با اقتدار در برای نفوذ بی شرمانه دشمن در تمام ابعاد اجتماعی، سیاسی و جغرافیایی ایستاد، پای متجاوز به هر نحوی باید قطع شود.

 

وی به لزوم عدم حاشیه سازی در حول مساله برجام تأکید و خاطر نشان کرد: در موقعیتی هستیم که بایستی همه کشوردر قبال مساله برجام تک صدا باشند، و حفظ منافع ملی و ارزش های انقلابی در رأس امور قرار گیرد.

 

حجت الاسلام حامدی همدلی و همزبانی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: همدلی زمینه هم افزایی و ایجاد قدرت همگانی در راستای حل مشکلات داخلی و خارجی کشور را مهیا می سازد و قدرت بازدارندگی کشور را افزایش میدهد.

 

وی با بیان‌ این مطلب قائل به قطع روابط با کشور های دیگر نیستیم، افزود: در ارتباط و تعامل با دنیا به ویژه کشور های غربی و آمریکا نباید دچار غفلت شد و باید مواظب بود تا بار دیگر جریانات خیانت های کشور های غربی و عدم تعهد به معاهدات تکرار نشود.

 

مدیر کل مدارک علمی حوزه های علمیه کشور با اشاره به شرایط حساس انتخابات، اذعان داشت: سال جاری به جهت واقع شدن درسالی که سال انتخابات است، حساسیت ویژه ای دارد، عرصه انتخابات نباید عرصه ی بحث های بی فایده ی جناحی باشد./854/302/ب3

ارسال نظرات