۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۸۵۷۷۸
معاون آموزش مدرسه علمیه شهرستان دورود خبر داد؛

تحصیل 100 طلبه در مدرسه علمیه آیت الله بروجردی دورود

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش مدرسه علمیه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس علمیه کشور گفت: 100 طلبه مدرسه علمیه آیت الله بروجردی(ره) همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی خود را آغاز کردند.
مدرسه علميه

حجت الاسلام محمود آسترکی، معاون آموزش مدرسه علمیه آیت‌الله بروجردی شهرستان دورود، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره  به این که در سال تحصیلی جدید 12 طلبه نو ورود در این مدرسه نام نویسی شده است، بیان داشت: طلاب پس از گذراندن دوره های اختبار و تثبیت با آمادگی  سال تحصیلی را شروع می کنند.

وی با بیان این که هم اکنون 100 طلبه در مدرسه علمیه آیت‌الله بروجردی شهرستان دورود مشغول تحصیل در علوم حوزوی هستند، افزود: میزان استقبال کنندگان از مدرسه علمیه دورود خوب است ولی امکانات لازم جهت پذیرش بیشتر طلاب وجود ندارد.

حجت الاسلام آسترکی با بیان این که مدرسه علمیه دورود به دستور آیت‌الله بروجردی ساخته شده است، خاطرنشان کرد: این مدرسه از سال 1332 فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی یادآور شد: طلاب مدرسه علمیه آیت‌الله بروجردی شهرستان دورود در سطح یک مشغول تحصیل هستند.

معاون آموزش مدرسه علمیه آیت‌الله بروجردی شهرستان دورود با بیان این که مجوز راه اندازی سطح دو در این مدرسه علمیه گرفته شده است، عنوان داشت: به دلیل وجود مشکلات فضای آموزشی و امکانات آموزشی فعلا سطح دو راه اندازی نشده است.

وی با بیان این که ساختمان مدرسه علمیه آیت‌الله بروجردی ویژه دوران قبل ساخته شده است، اظهار داشت: فضای آموزشی این مدرسه علمیه جوابگوی نیازهای امروز مدرسه وطلاب نیست.

حجت الاسلام آسترکی با بیان این که پیگیری های مکرری جهت تهیه زمین ویژه ساخت مدرسه علمیه شهرستان دورود صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: متأسفانه مسؤولان در این زمینه همکاری نمی کنند.

وی با اشاره به این که ارگان‌های دیگر به راحتی زمین در اختیار دارند و نیاز به ساخت آن ندارند، عنوان داشت: آین ارگان‌ها حتی حاضر نیستند از زمین بایری که در اختیار دارند دست بکشند.

معاون آموزش مدرسه علمیه آیت‌الله بروجردی در ادامه مفهوم نشاط طلبگی را ایجاد انگیزه برای طلاب بیان کرد و گفت: در کنار تحصیل باید برنامه های تفریحی و ورزشی برای طلاب درنظر گرفته شود.

وی وجود فضای آموزشی و امکانات آموزشی مورد نیاز طلاب را از مهم ترین عوامل ایجاد نشاط طلبگی عنوان کرد./9451/302/ب3

ارسال نظرات