۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۲۸۴۴۹۵
امام جمعه عجب شیر:

تروریسم پرورش یافته غرب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شربیانی ایران را بزرگ ترین کشور قربانی تروریسم عنوان کرد و گفت: تروریسم پرورش یافته دامان آلوده غرب و استعمار است.
حجت الاسلام محمود شربياني، امام جمعه عجب شير

حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با شوم خواندن پدیده تروریسم، اظهار داشت: تروریسم یک پدیده ضد انسانی و ضد بشری است که منطقه از آن رنج می برد.

 

وی با اشاره به دست های آلوده استعمار و آمریکای جنایتکار در جنایت های تروریستی منطقه، تصریح کرد: در حقیقت کشورهای غربی خاستگاه تروریسم بین المللی و فرامنطقه ای هستند و هر جای جهان تروری صورت گیرد بی شک دست های آلوده غربی در آن نقش دارد.

 

امام جمعه شربیان ضمن تشریح ابعاد تبلیغ رسانه‌ای غرب در جلوه دادن کشور ایران به عنوان حامی تروریسم، ابراز داشت: کشورهای غربی با امپراتوری رسانه‌ای خود در اذهان عمومی جهان چهره‌ای مخدوش از کشور های مسلمان به ویژه ایران معرفی می کنند.

 

وی ایران را بزرگ ترین کشور قربانی تروریسم عنوان کرد و افزود: مؤید این مطلب بیست هزار شهید ترور در اوایل پیروزی انقلاب است، بسیاری از شهدای انقلاب از شخصیت ها مؤثر و از مسؤولان انقلاب چون شهیدان رجایی، باهنر و شهید بهشتی بودند.

 

حجت الاسلام شربیانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز منطقه ما گرفتار پدیده تروریسم است تا اهداف شوم و غیر انسانی غرب را تأمین کند.

 

وی گروه های تکفیری و تروریستی چون داعش را ساخته و پرداخته کشور های غربی داسنت و ابراز داشت: بنابر اعتراف خود غربی ها آن ها سازنده گروه های تروریستی منطقه چون داعش، طالبان و النصره هستند تا به این صورت با یک فرایند فرسایشی منطقه را در ضعف نگاه دارند.

 

امام جمعه عجب شیر این سیاست را برای تاراج سرمایه های طبیعی منطقه مسلمانان و جلوگیری از پیشرفت همه جانبه مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: اما آن چه شرم آور است، ابراز منافقانه حمایت از حقوق بشر این کشور ها می باشد./854/ت302/ب4

ارسال نظرات