۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۸۸۸۳
استاد حوزه علمیه:

بیگانه پرستی از ویژگی های افراد خود باخته است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بیگانه پرستی را از ویژگی های افراد خود باخته دانست و گفت: افرادی که چشم به راه عطای بیگانگان دارند، هیچ دستاوردی برای مردم و انقلاب ندارند و هیچگاه خیری از ناحیه آنها نصیب مردم نمی شود.
آيت الله نجفي شهرضا

آیت الله قدرت الله نجفی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، شهادت طلبی را عامل اصلی موفقیت مسلمانان در طول تاریخ دانست و افزود: رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس طلسم مرگ را شکستند و با آغوش باز مرگ را پذیرفتند و با آگاهی کامل کشته شدن در راه خداوند را انتخاب کردند.

 

وی تاکید کرد: در طول دوران هشت ساله جنگ تحمیلی هیچ عاملی به اندازه توسل به آموزه های دینی و تعالیم مذهبی برای ما راه گشا نبود و اگر امام راحل(ره) با تبیین صحیح تعالیم دینی باب شهادت را برای رزمندگان تبیین نمی کرد هرگز پیروزی نصیب ما نمی شد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه بیگانه پرستی را از ویژگی های افراد خود باخته دانست و تصریح کرد: افرادی که چشم به راه عطای بیگانگان دارند، هیچ دستاوردی برای مردم و انقلاب ندارند و هیچگاه خیری از ناحیه آنها نصیب مردم نمی شود.

 

آیت الله نجفی پذیرش فرمان ولی فقیه را بر همگان امری واجب دانست و افزود: ولی فقیه محور وحدت و عامل اصلی حفظ یکپارچگی مردم و نظام است.

 

وی گفت: القای الگوی صحیح اسلام ناب محمدی(ص) از سوی ایران به تمامی بلاد اسلامی عامل موفقیت مسلمانان در آن کشورها و سبب غلبه بر مشکلات و معضلات خواهد شد./939/ت302/ب4

ارسال نظرات