۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۲۷۸۷۶۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

دشمن برای خدشه‌دار کردن اسلام تمام قوای فکری خود را به کار گرفته است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: دشمنان با بهره‌مندی از رسانه‌، تمام قوای فکری خود را معطوف به تبلیغات سوء برای خدشه‌دار کردن ارزش‌های والای دینی و آرمان های انقلاب اسلامی کرده‌اند.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به فعالیت‌های این نهاد انقلابی در طول 35 سال گذشته، اظهار داشت: نقش این شورا در تثبیت شعائر اسلامی و انقلابی و حمایت همه جانبه از حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی واضح است.


وی افزود: این شورا در 12 مرداد ماه سال 1359 و با فرمان حضرت امام خمینی(ره) به عنوان یک نهاد مردمی و انقلابی که به صورت مستقل تشکیل شده و به هیچ یک از سازمان‌ها یا نهادها وابسته نبوده و افتخار دارد که زیرنظر نماینده ولی فقیه اداره شده و در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در ایجاد، هماهنگی تشکل‌ها و جناح‌های سیاسی در جهت پاسداری از دستاوردهای انقلاب نقش برجسته‌ای را ایفا کرده است.


حجت الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: در عصر کنونی که به عصر اطلاعات و ارتباطات معروف است، دشمنان اسلام و انقلاب با بهره‌مندی از رسانه‌های صهیونیستی تمام قوای فکری خود را معطوف به تبلیغات سوء برای خدشه‌دار کردن ارزش‌های والای دینی و آرمان های انقلاب اسلامی کرده اند.


وی افزود: در این شرایط، از بایسته های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در مقابله با جنگ نرم دشمنان، از طریق تبلیغات و ارتباطات و خنثی کردن توطئه ها و دسیسه های رنگارنگ تمام تلاش خود را به کار ببندد که نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با برنامه ریزی هایی که انجام می یابد، این امر مهم را بر عهده دارد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این شورا حضور یکپارچه و منسجم مردم در صحنه های مختلف را هماهنگ و مهیا می کند و یکی از نهادهایی است که برای رسیدن به اهداف مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می تواند مؤثر باشد.


حجت الاسلام تقی‌زاده افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علاوه بر این‌که در مناسبت‌های مهم مذهبی، ملی و انقلابی که به صورت مشترک فعالیت و همکاری صمیمانه و تنگاتنگ داشته است، نقش مستقیم و تأثیرگذار در برگزاری مراسم و مناسبت‌های مختلفی ایفا کرده است.


وی راهپیمایی بی نظیر روز جهانی قدس امسال راا آخرین برگ از افتخارات بی شمار این نهاد مقدس عنوان کرد و گفت: امروز پس از گذشت 35 سال از تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این نهاد توانسته با موفق عمل کردن به وظایف خود، مشارکت و حضور گسترده و گرم مردم مسلمان و انقلابی ایران در صحنه های حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی را تضمین کند.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: وجود با برکت آیت الله جنتی به عنوان یک مجتهد و فقیه خستگی ناپذیر و قاطع در نمایندگی ولی‌فقیه و ریاست این نهاد، ‌در ادامه عمل به وظایف مندرج در اساسنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اجرای مطلوب برنامه‌های مردمی و ملی و مذهبی مورد نظر، عامل اساسی بوده و هستند./853/ت302/ح

ارسال نظرات