۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۲۷۶۴۳۵
امام جمعه محمودآباد:

سازمان های حقوق بشری به سکوت مرگبار خود در برابر جنایات یمن پایان دهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد به سکوت مرگبار سازمان های مدعی دفاع از حقوق بشر در برابر جنایت های آل سعود در یمن اشاره کرد و گفت: سازمان ملل و محافل حقوق بشری دنیا تنها ابزاری برای تأمین منافع استکباری سلطه گران هستند.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمودآباد امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان محمودآباد با گرامیداشت سالروز پنجم مرداد نخستین نماز جمعه ایران پس از انقلاب در سال 58 گفت: تشکیل حکومت‌ اسلامی در آغاز برای احیاء اصول و پایه‌های فراموش‌شده اسلام بود.

 

وی افزود: در همین راستا امام امت با درک واقعی از ضرورت‌های جامعه و بر اساس فتوای مشهور مراجع شیعه، دستور تشکیل و اقامه نماز جمعه را صادر فرمود که این فرمان الهی از آغاز تا مقطع فعلی ماندگارترین آثار را داشته است.

 

خطیب جمعه محمودآباد با بیان این که نماز جمعه فراتر از یک فریضه و نماز عبادی است، تصریح کرد: در نماز جمعه است که ملت بر اساس ضربان نظام و ولایت جهت‌گیری خود را تنظیم و در جریان مسائل مهم داخلی و بین المللی قرار می گیرند.

 

حجت الاسلام موسوی گفت: بسیج افکار عمومی و ماندگارترین نقش‌ها در خنثی‌سازی توطئه‌ها و تضمین مسیر صحیح انقلاب در قالب همین سنگر عبادی سیاسی قرار دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گذشت 120 روز حملات سعودی‌ها به یمن اظهار داشت: سازمان‌های بین‌المللی و به خصوص سازمان به اصطلاح ملل با کمیته‌ها و شوراهای اقماری خود، بدون هیچ احساس درد و مسؤولیتی تنها نظاره گر هستند و اگر در مقطعی عکس‌العملی از خود نشان دهند در حمایت از رژیم کودک‌کش سعودی است.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود به توافق هسته ای کشورمان با غربی ها اشاره کرد و گفت: با توافق مذاکرات هسته‌ای و سپس تصویب قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل که باعث شد تا همه قطعنامه‌های ظالمانه قبل حذف شود، دنیا به اقتدار و سربلندی ایران پی برد که این موضوع بزرگترین دستاورد ایران محسوب شد.

 

امام‌ جمعه محمودآباد اضافه کرد: یکی دیگر از دستاوردهای مذاکرات پایان پروژه ایران‌هراسی و تغییر موضع غرب برای تغییر حکومت در ایران است و بالاخره استکبار به حق مسلم دانش هسته‌ای ایران اعتراف کرد.

 

حجت الاسلام موسوی در پایان با یادآوری اظهار‌نظرهای وزیر دفاع و بعضی از مسؤولان آمریکایی گفت: این اظهار‌نظرها به یقین مصرف داخلی دارد که دولت و ملت ایران باید با هوشیاری و توجه به فرمایشات مقام‌ معظم‌ رهبری مراقب وحدت و  همبستگی ملی باشند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات