۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۲۷۶۱۰۲

واکنش سردار نقدی به گستاخی هیأت آلمانی در سفر به تهران

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چرا باید یک مسؤول درجه سه از اورپا آمده و ظرف یک روز با تمام مسؤولان ما ملاقات کرده سپس شرط کند که اسرائیل را به رسیمت بشناسید.
سردار سرتيپ بسيجي "محمد رضا نقدي" رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین بعد از ظهر امروز در همایش راه امام سازندگی که در سازمان بسیج دانشجویی (لانه جاسوسی سابق) برگزار شد، گفت: جهادگری تجسم عینی قرآن و افتخار بزرگی برای جهادگران است تا جایی که می‌توانید از این ظرفیت استفاده کنید.

 

وی افزود: کار سازندگی در مناطق محروم صرفا عمرانی نیست بلکه باید کار فرهنگی در غالب خدمت به مردم انجام شود بنابراین صرفا به دنبال کار فرهنگی رفتن نیز زیاد لطفی ندارد شما جهادگران حتما خدمت مادی را هم برای مردم پیش‌بینی کنید.

 

سردار نقدی عنوان کرد: بهترین کمک به روستاهای محروم چگونگی احیا کردن اقتصاد آنها است ظرفیت‌های فعال کردن اقتصاد آنها را با فکر و برنامه‌ریزی جستجو کنید سپس مهارت این کار را به آنها یاد دهید.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: شما جهادگران اقتصاد مردم مناطق محروم را شکوفا کنید تا خود آنها برای خود خانه، مسجد و مدرسه بسازند.

 

وی با اشاره به مساله اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی نباید یک شعار باشد امروز در کشور ظرفیت‌های فراوانی برای تولید ملی است، اگر چه سنگ‌اندازی‌ها در مسیر تولید کم نیست اما باید ایستادگی و مقاومت کرد تا به مقصد رسید.

 

سردار نقدی گفت: نباید به کسانی که ما را تحریم کرده و به ملت ما شیمیایی زدند جایزه دهیم اینها با حرص و ولع هنوز مرکب قرارداد امضا خشک نشده برای فتح بازارهای ایران آمدند برخی از مسؤولان نیز در اتاق‌های خود را به روی اینها باز کردند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: چرا باید یک مسؤول درجه سه از اورپا آمده و ظرف یک روز با تمام مسؤولان ما ملاقات کرده سپس شرط کند که اسرائیل را به رسیمت بشناسید.

 

وی با اشاره به این‌که استعمارگران اروپایی هر جا حضور داشتند جز ویرانی ایجاد نکردند، اظهار داشت:  امروز همین استعمارگران چشم طمع به نفت خام ما با قیمت ارزان دارند تا محصولات آن را چندین برابر قیمت به ما بفروشند.

 

سردار نقدی افزود: بنابراین  ما باید به تولید داخلی و عزت ملی توجه کنیم کشور ایران استعمار زده نیست، مردم باید کالاهای این جنایتکاران را تحریم کنند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسؤولان باید از محرومیت مردم در مناطق محروم احساس نگرانی داشته و در این راستا به گروه‌های جهادی کمک کنند.

 

وی بیان داشت: راه‌اندازی بانک اطلاعات منسجم برای ساماندهی حضور جهادگران در مناطق محروم به شکل مستمر باید در سازمان بسیج سازندگی مطالبه شود.

 

سردار نقدی با اشاره به مبارزه با فساد اقتصادی ابراز کرد: برخی با وارد کردن کالاهای خارجی تولید داخلی را خفه می‌کنند کم نیستند کسانی که در راه تولید داخلی سنگ‌اندازی می‌کنند ما نباید اجازه دهیم که این افراد میدان پیدا کرده و مانع پیشرفت کارهای تولید و پیشرفت کشور شوند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به جهادگران عنوان کرد: جهادگران فرهنگ جهادی را قدر دانسته و به اقتصاد مقاومتی و تولید عنایت خاص داشته باشند در این زمینه ما نیز حاضریم جهادگران را یاری و تسهیلات در اختیار آنها قرار دهیم.

 

وی افزود: ما نباید به این سطح از کارهای اقتصاد مقاومتی که به نتایج خوبی رسیده قانع باشیم باید کارهای انجام شده را توسعه و ترویج دهیم تا بتوانیم با عزت از استقلال کشور خود دفاع کنیم.

 

سردار نقدی با اشاره به خاطرات دوران جنگ اظهار داشت: هر زمان در گروه‌های جهادی حضور پیدا می‌کنیم خاطرات دوران دفاع مقدس برای ما تداعی می‌شود.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفان در پایان خاطرنشان کرد: شما جهادگران این معنویت، صفا، دوستی، صمیمیت، لطافت‌ها، مناجات‌ها، شب‌بیداری‌ها و سبقت در خدمت به مردم را قدر بدانید./807/پ201/ب4

ارسال نظرات