۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۷۲۵۰۹
امام جمعه پلدختر:

مسائل فرهنگی و عمران شهر در الویت شهرداری باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با تأکید براین که مسائل فرهنگی و عمران شهر باید در الویت کار شهرداری باشد، گفت: در جهت خدمت به مردم باید از سلیقه ای عمل کردن پرهیز کرد.
نشست مشترک مدير کل اوقاف و امور خيريه استان مرکزي و  مديرکل صدا وسيماي استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خیرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس شهرداری ها و دهیاری ها گفت: فعالیت های شوراها و شهرداری باید براساس قانون صورت گیرد.

 

وی با بیان این که قانون را ملاک در همه جا ملاک است، افزود: جذب رضایت مندی مردم باید در انجام کارها مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام سوری با تأکید بر همکاری و هم افزایی اعضای شورا و شهرداری عنوان داشت: این نهادها باید نسبت به ساماندهی مسائل شهری و روستایی تلاش کنند.

 

وی در ادامه با تأکید بر تلاش اعضای شورای شهر و شهرداری برای ساماندهی مبلمان شهری اظهار داشت: انجام کارها در این زمینه باید به صورت کارشناسی صورت گیرد.

 

امام جمعه پلدختر با بیان این که شهردار در خط مقدم مدیریت شهری قرار دارد، افزود: مسائل فرهنگی، عمران و مبلمان شهری باید از اولویت های شهرداری باشد.

 

وی تصریح کرد: در انجام کارها نباید به صورت سلیقه ای عمل کرد، زیرا کار براساس سلیقه برای هیچ کس پذیرفتنی نیست.

 

حجت الاسلام سوری با بیان این که شوراها نهادهایی اجتماعی و غیردولتی هستند، عنوان داشت: شوراهای اسلامی متعهد به اجرای خواسته مردم هستند.

 

وی اظهار داشت: شوراها از مهم ترین مؤلفه های همدلی و همزبانی دولت و ملت هستند، وظیفه دارند به مردم خدمت کنند و به مشکلات شهر و روستای خویش بپردازند.

 

رسالت شوراها تثبیت نهاد مردمی است

قدرت الله ترابی نژاد، فرماندار پلدختر، در ادامه گفت: شوراها رسالتی بالاتر و والاتر از توسعه و عمران شهرها دارند.

 

فرماندار پلدختر رسالت شوراها را تثبیت نهاد مردمی و ارتقای کارآیی این نهاد بیان کرد و افزود: تعامل اعضای شورای شهرستان با همدیگر و ارتباط با دستگاه های اجرایی می تواند به توسعه و پیشرفت شهرستان کمک کند.

 

وی تصریح کرد: شوراها تجلی و عرصه تمرین مردم سالاری دینی در عرصه مشارکت و شکوفایی اجتماعی، فرهنگی و عمرانی هستند، با مشارکت مردم باید در جهت برطرف شدن مشکلات تلاش کنند.

 

ترابی نژاد با بیان این که شهرداری نهادی خودگردان است، افزود: مردم باید با پرداخت به موقع عوارض، شهرداری را در زمینه خدمت رسانی کمک کنند./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات