۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۲۷۰۶۸۷
استاد حوزه علمیه:

حرکت و جهاد شهدا برای ما درس است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با بیان این‌که حرکت و جهاد شهدا برای ما درس است، گفت: شهدا خدمت بزرگی به اسلام و انقلاب کردند از این رو با توجه به عمل و سیره شهدا باید با تمام توان راه آن ها را ادامه دهیم.
دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مسؤولان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) و جمعی از مبلغان و روحانیان اعزامی از قم، شب گذشته با خانواده شهید سرافراز سید علیرضا صادقی دیدار کردند.


حجت الاسلام سید مهدی موسوی با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا اظهار داشت: خداوند متعال، شهدا را برگزید و کسانی که در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب به شهادت رسیده اند یک لیاقت ذاتی داشته اند و به این جهت، سعادت شهادت نصیب این عزیزان گشته است.


وی با بیان اینکه حرکت و جهاد شهدا برای ما درس است، تصریح کرد: شهدا خدمت بزرگی به اسلام و انقلاب کردند از این رو با توجه به عمل و سیره شهدا باید با تمام توان راه آن ها را ادامه داده و عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنیم.


حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: شهدا سینه خود را در برابر آماج حملات دشمنان انقلاب و اسلام سپر کردند و نتیجه آن امنیت و آرامشی است که هم اکنون نصیب کشورمان شده است.


گفتنی است، در این دیدار پدر شهید صادقی نیز از اخلاق پسندیده شهید گفت و به ایراد خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.


لازم به ذکر است شهید سید علیرضا صادقی در منطقه سلیمانیه به دست نیروهای بعثی به شهادت رسید و پس از گذشت هفت سال پیکر پاک این شهید والامقام به خاک وطن بازگشت./857/پ203/ب4

ارسال نظرات