۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۲۶۹۱۴۰
با هدف ترویج آموزه های قرآنی؛

طرح قرآنی ۱۴۴۹ در بروجرد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری طرح قرآنی 1449 در بروجرد خبر داد و گفت: ترویج آموزه های قرآنی هدف برگزاری برنامه های قرآنی است.
قرآن

حجت‌الاسلام صادق جعفر پور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان برروجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مراسم طرح قرآنی 1449 از 15 تیر ماه جاری، در بروجرد برگزار و به صورت زنده از شبکه قرآن سیما پخش می شود.

 

وی با اشاره به این‌که مراسم طرح قرآنی 1449 هر روز از یکی شهرهای کشور در شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد، عنوان داشت: روزهای 15، 16 و 17 تیرماه، برنامه قرآنی شهرهای بروجرد، خرم آباد و کوهدشت پخش می شود.

 

حجت الاسلام جعفرپور با بیان این که هماهنگی های لازم با سایر دستگاه ها در جهت میزبانی مناسب و در شأن شهرستان بروجرد به عمل آمده است، افزود: با تبلیغات مناسب سعی می‌شود از چهره های برجسته قرآنی، فرهنگی شهر و عموم مردم برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آید.

 

وی در ادامه هدف از برگزاری طرح قرآنی 1449 با محوریت «سوره مبارکه‌ یس» را ایجاد زمینه و بستر مناسب در جهت تبیین معارف قرآن، ترجمه و تفسیر این سوره بیان کرد.

 

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب درباره تربیت 10 میلیون حافظ قرآن بیان کرد: برگزاری طرح قرآنی 1449 در این راستا نقش مؤثری دارد.

 

وی تشویق مردم به حفظ آیات قرآن را فرصتی مناسب در جهت ترویج آموزه های قرآنی بیان کرد و افزود: ترویج و آموزش فرهنگ قرآنی مهم‌ترین هدف برگزاری این طرح است.

 

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به دسیسه های دشمن و تهاجم فرهنگی غرب عنوان داشت: ترویج آموزه های قرآنی بهترین راه مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمن است.

 

فعالیت 40 مبلغ خواهر در بروجرد

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد از اعزام و فعالیت 40 مبلغ خواهر در ماه مبارک رمضان در بروجرد خبر داد و افزود: این تعداد مبلغ در مساجد و جلسات قرآنی خانگی حضور دارند.

 

وی با اشاره به ساماندهی جلسات خانگی و حضور مبلغان خواهر در این جلسات تصریح کرد: در این راستا از بدعت ها جلوگیری می شود.

 

حجت الاسلام جعفرپور خاطرنشان کرد: هدف از اعزام مبلغان خواهر گسترش فرهنگ دینی، بیان احکام و برگزاری کلاس های قرآنی و سبک زندگی اسلامی در روستاها و دیگر مناطق است./9451/ت302/ح

ارسال نظرات