۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۲۶۵۸۵۷
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کاشان:

عربستان به خاطر خودسری و تصمیمات ناپخته، ضربه خواهد خورد

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کاشان گفت: عربستان دیر یا زود ضربه خودسری و تصمیمات جوانان ناپخته خود را خواهد خورد و تاوان بی احترامی خود به مسلمانان را خواهد داد.
وهابيت

حجت الاسلام عباسعلی صادقی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که حوثی ها و انصارالله در یمن حکومت را در دست گرفته اند، گفت: آنها افرادی دیندار و به دنبال پایه ریزی حکومت در یمن هستند.

 

وی عربستان را ناچار به جنگ با یمن دانست و گفت: محمد بن عبد الوهاب در توصیه های خود سفارش می کند که اگر می خواهید عربستان را داشته باشید، نباید یمن را از دست بدهید، از این رو یمن برای آل سعود یک نقطه استراتژیک است.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که عربستان شاهد پایه ریزی یک حکومت شیعه در یمن است، گفت: دنیا نمی خواهد شاهد تجربه ایران در یمن باشد، از این رو عربستان را تحریک کردند تا به یمن تجاوز کند.

 

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان کاشان گفت: یمن در نبرد زمینی موفق است، چرا که ارتش ها و نیروهای قبیله ای و ارتش یمن در نبرد زمینی قدرتمند هستند که عربستان نیز از این قدرت یمن آگاهی دارد.

 

وی با اشاره به این که عربستان تا کنون از طریق حملات هوایی، کودکان، زنان و زیرساخت های یمن را مورد هدف بمباران خود قرار داده است، گفت: عدم حمله قدرتمندانه یمن به عربستان، تبلیغات وسیع عربستان در جهان است، چرا که در زمان حمله موشکی به این کشور، آنها مدعی خواهند شد ام القرای جهان اسلام مورد حمله رافضی ها و شیعیان قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: در صورت حمله یمن به عربستان، آل سعود اختلاف بین شیعه و سنی را با جدیت دنبال خواهد کرد، اما بحث شیعه و سنی به هیچ  عنوان از طرف یمن مطرح نیست  چون ملاک اسلام است، از این رو یمن فقط از شهرهای خود دفاع می کند.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که تنها رسانه های ایران و معدود رسانه های دیگر از مردم مظلوم یمن دفاع می کنند گفت: شیعه همیشه مظلوم بوده است و امروز نیز شاهد تهاجم به شیعیان در عربستان هستیم.

 

به گفته وی، وهابیت افراطی در عربستان سبب حوادث بسیاری در جهان شده و امروز حکومت آل سعود در عربستان از سوی عده ای جوانان خام اداره می شود.

 

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان کاشان گفت: عربستان دیر یا زود ضربه خودسری و تصمیمات جوانان ناپخته خود را خواهد خورد و تاوان بی احترامی خود به مسلمانان را خواهد داد./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات