۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۲۶۴۰۷۵
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

ملت ایران اجازه بازرسی و بازجویی را به غربی‌ها نمی‌دهد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان با بیان این‌که برخی از مسؤولان می‌گویند ما اجازه بازرسی نداده‌ایم بلکه اجازه دسترسی داده‌ایم، گفت: ما هرگز اجازه نمی‌دهیم از مراکز هسته‌ای کشورمان بازرسی و از دانشمندان هسته‌ای بازجویی کنند.
امام جمعه سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به تیم مذاکره کننده ایران، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با حمایت همه جانبه از تیم مذاکره کننده همیشه دغدغه طرف مقابل که مکار و حیله‌گر است را دارند.

 

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: مذاکرات خوب است ولی باید با عزت ادامه یابد و همه بدانند ملت ایران در هر زمینه‌ای به ویژه برنامه هسته‌ای تابع نظرات رهبری است .

 

خطیب نماز جمعه سمنان با بیان اینکه برخی از مسؤولان می‌گویند ما اجازه بازرسی نداده‌ایم بلکه اجازه دسترسی داده‌ایم، افزود: مردم ما فهیم هستند، خواهشمندیم با کلمات آنها را بازی ندهید، چون ملت ایران از سخنان  ولی فقیه زمان و رهبر خود حمایت می‌کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با بیان اینکه ملت ایران تابع رهبری هستند، افزود: باید مذاکرات هسته ای در مقابل 1+5 طوری پیش برود که مردم  ایران سربلند و با عزت باشند.

 

وی با انتقاد از سخن برخی‌ها که می‌گویند با آمریکا صلح کنیم، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با بغض آمریکا از دنیا رفت و همواره فرمود آمریکا دشمن شماره یک ما است حال چرا ما نباید با بغض آمریکا از دنیا برویم.

 

امام جمعه سمنان با انتقاد از کسانی که می‌گویند مرگ بر آمریکا نگویید تصریح کرد: استقامت در برابر آمریکا و همدستان و متحدانش همان اشداء علی الکفار است و باید در مقابل استکبار جهانی مقاومت کرد و در برابر آنها استوار ایستاد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با اشاره به اینکه تبعید امام خمینی(ره) در زمان رژیم منحوس پهلوی به دلیل حق‌گویی انجام گرفت، گفت: امام با تحمل تمام زحمات و سختی‌ها، رژیم 2 هزار و 500ساله پهلوی را به زباله‌دان تاریخ فرستاد و نشان داد حق تلخ است اما میوه‌اش شیرین است.

 

جوانان سرمایه‌های نفیس کشور هستند

 

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، جوانان را سرمایه‌های نفیس کشور دانست و اظهار داشت: امروز به جوانان علی اکبری نیازمندیم، من خودم جوان نیستم ولی جوانان را دوست دارم.

 

امام جمعه سمنان همچنین با تبریک فرا رسیدن عید نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت قطب عالم امکان امام زمان(عج) افزود: ضروری است جشن‌های نیمه شعبان یک هفته برگزار شود و این جشن به عبادت ماه رمضان بپیوندد .

 

وی با بیان اینکه در گذشته جشن های نیمه شعبان بسیار باشکوه تر برگزار می‌شد خاطرنشان کرد: چرا ما جشن‌های نیمه شعبان را هفتگی برگزار نمی‌کنیم،‌ از جوانان خواهش دارم جشن نیمه شعبان را از هم اکنون و باشکوه برگزار کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به نامگذاری روز میلاد آن حضرت به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: بخش مهمی از امنیت کشور مدیون سربازان گمنام امام زمان (عج) و وزارت اطلاعات است، آنها همواره نقش بسزایی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داشته و دارند./977/پ202/ب4

ارسال نظرات