۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۶۲۸۹۵
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه:

مدافعان ولایت فقیه، همنشین شهدا هستند/ شهیدان الگوی سبک زندگی دینی هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان این‌که شهیدان الگوی سبک زندگی دینی هستند، گفت: مدافعان ولایت فقیه، همنشین شهدا هستند.
مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران کرمانشاه

حجت الاسلام هادی عسگری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به فرارسیدن سوم خرداد و فتح خرمشهر،  اظهار داشت: کرمانشاه در دوران دفاع مقدس 9800 شهید را تقدیم انقلاب کرده است و این نشان از استعداد و نقش این استان در دوران جنگ تحمیلی است.


وی به نقش کرمانشاه در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: استان کرمانشاه در جنگ تحمیلی  و درگیری با دشمنان داخلی و خارجی و منافقان، شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده و با حضور در عملیات های مختلف از خاک وطن خود پاسداری کردند.


حجت الاسلام عسگری، اظهار داشت: امروزه شاهد امنیت و اقتدار ایران در منطقه هستیم و این ها را مرهون، مجاهدت شهدا و ایثارگری های جانبازان و آزادگان هستیم.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، بیان داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید دنباله‎رو راه شهدا و پشتیبان ولایت فقیه بوده و قطعا" کسانی که از ولایت فقیه دفاع کنند هم نشین شهدا خواهند بود.


این مسؤول، خاطر نشان کرد: حماسه های شهدا، برگ زرینی در تاریخ انقلاب است و با خون خود انقلاب را بیمه کردند و درس آزادگی و فداکاری را به جهانیان دادند و با تمام توان از کیان خود دفاع کردند.


وی در پایان، گفت: امید است با توکل بر خدا و الگو گرفتن از شهدا بتوانیم بستری مناسب برای سبک زندگی دینی و اسلامی فراهم کرده و فرهنگ شهادت طلبی و ایثار را در جامعه پرورش دهیم./857/ت302/ح

ارسال نظرات