۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۲۶۲۵۱۱
سردار نقدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم:

اگر تیم دیپلماسی نمی تواند بر اساس خطوط قرمز مذاکره کند باید میز مذاکره را ترک کند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که عبور از خطوط قرمز ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب وطن فروشی و خیانت است، گفت: شروطی که رهبر معظم انقلاب فرمودند حرف دل همه مردم است.
سردار سرتيپ بسيجي "محمد رضا نقدي" رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و سالگرد آزاد سازی خرمشهر گفت: امام راحل فتح خرمشهر را فتح الهی دانست و فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.


وی افزود: نیروهای بسیج و سپاه پاسداران با توکل بر خداوند متعال پس از بیست روز جنگ و مجروحیت و خستگی بسیار توانستند خرمشهر را از دست دشمنان پس بگیرند و حماسه ای بزرگ را رقم بزنند، خداوند مزد توکل رزمندگان را در فتح خرمشهر قرار داد.


رییس سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد از کسانی که رزق و روزی جامعه را در دست آمریکا و 1+5 می دانند، اظهار داشت: چرا برخی تصور می کنند که رزق و روزی جامعه در دست آمریکا و 1+5 است، با توجه به این نکات مرور خاطرات فتح خرمشهر و وقایع هشت سال دفاع مقدس بسیار لازم است، از حوادث هشت سال دفاع مقدس و توکل بر خدای رزمندگان در هر حالی باید عبرت گرفت.


وی ادامه داد: آنچه که دشمنان به ویژه آمریکا را می ترساند و آنان را دستپاچه می کند، اعتقاد و باور به خداوند متعال در هر زمان و فرهنگ شهادت است؛ آمریکا وحشت دارد که روزی مسلمانان با روحیه جهادی برای فتح بیت المقدس اقدام کنند.


نقدی با بیان این که امروزه نیروهای بسیجی عراق و سوریه بسیاری از مناطق تحت تصرف گروه های تکفیری را آزاد کرده اند، ابراز داشت: آمریکا به دلیل گسترش فرهنگ جهاد و شهادت به وحشت افتاده است، از همین رو در اظهار نظرهای خود امنیت رژیم صهیونیستی را مهم می داند که رهبر معظم انقلاب فرمودند توافق انجام بشود یا انجام نشود امنیت اسرائیل هر روز بدتر می شود.


وی عنوان کرد: آیا جلسات طولانی بدون تنفس در شهرهایی همانند ژنو و لوزان برای نگرانی از مسأله هسته ای ایران است، آیا این که هر 48 ساعت یک بار رییس جمهور آمریکا درباره ایران اظهار نظر می کند به دلیل نگرانی از بمب اتم ایران است؛ اگر آمریکا نگران بمب اتم ایران است پس چرا درباره ساختن بمب اتم در دیگر کشورها اظهار نگرانی نکرده و بیانیه صادر نمی کند.


رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که آمریکا از نیروی عظیم اسلامی هراس دارد، خاطرنشان کرد: از آن جایی که آمریکا رزمنده ندارد، نخست شرکت های امنیتی را در منطقه ایجاد کرد و به جان مردم انداخت و پس از بی نتیجه بودن، دست به دامان گروه های تکفیری شد تا از پیشروی نیروی الهی اسلام جلوگیری کند.


وی اضافه کرد: رزمندگان اسلام در ایران، سوریه و عراق که جنگ های نامنظم را پشت سر گذاشته اند به آسانی و به راحتی آب خوردن می توانند از ارتش رژیم صهیونیستی عبور کنند؛ امروزه به برکت جانبازی و مجاهدت های مجاهدان اسلام شاهد پیشرفت های شگرف انقلاب هستیم.


نقدی با بیان این که هدف آمریکا و غرب از نشست و برخاست های بسیار مسائل هسته ای نیست، گفت: آمریکا در صدد پیدا کردن راه نفوذی برای زمین گیر کردن نیروی عظیم اسلام است، ایستادگی در برابر ظلم، مقابله و کفر و قرار داشتن در مسیر ولایت سبب شده تا کشورهای مظلوم به ایران پناه بیاورند.


وی افزود: عشقی که امروز مردم جهان نسبت به ایران دارند به دلیل ستیز با کفر و مقابله با ظلم است، دشمن می خواهد در مذاکرات ستیز با ظلم، ستیز با رژیم صهیونیستی و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را از ایران بگیرد که نیازمند هوشیاری بسیار مسؤولان است.


رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که در تمامی مسائل باید پا به پای ولی فقیه حرک کرد، اظهار داشت: در پیچیدگی مسائل مذاکرات هسته ای نباید جلو افتاد و نباید عقب ماند، عظمت فتح خرمشهر نتیجه اطاعت از ولایت است؛ باید بر شروطی که ولی فقیه اعلام کردند ایستادگی شود.


وی عبور از خطوط قرمز ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب را وطن فروشی و خیانت دانست و ادامه داد: شروطی که رهبر معظم انقلاب فرمودند حرف دل همه مردم است؛ همه ب
اید بدانند که خداوند متعال روزی دهنده بوده و رزق و روزی جامعه به دست آمریکا نیست.


نقدی با بیان این که توافق نهایی باید بر اساس شروط رهبر معظم انقلاب باشد، ابراز داشت: همانگونه که رهبر بزرگوار فرمودند همه تحریم ها باید همزمان با توافق برداشته شود، دشمن حق ندارد با دانشمندان گفت وگو کرده و از مراکز نظامی بازدید کند؛ همچنین تحقیقات هسته ای باید ادامه پیدا کند.


وی عنوان کرد: مسؤولان هسته ای اگر توانستند با شروط اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب به توافق برسند که مشکلی نیست اما اگر نمی توانند باید میز مذاکرات را ترک کنند، عزت ملت ایران باید حفظ شود؛ ما تا آخرین قطره خون بر شروط و دستورات ولایت ایستاده ایم./1323/پ202/ج

ارسال نظرات