۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۵
کد خبر: ۲۶۱۹۴۳

اختتامیه همایش ملی «میعاد محراب» در زاهدان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه همایش ملی «میعاد محراب» ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها، مؤسسات و مراکز آموزش عالی کشور چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه در زاهدان برگزار می‌شود.
همايش ميعاد محراب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مراسم اختتامیه همایش ملی «میعاد محراب» ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها، مؤسسات و مراکز آموزش عالی کشور چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه در زاهدان برگزار می‌شود.

 

هدف از برگزاری این همایش، تقویت فضای معنوی و فرهنگی در مراکز آموزش عالی، گسترش فرهنگ نماز در بین دانشجویان، گسترش فرهنگ پژوهش دینی در خصوص مسجد و نماز، تعمیق بینش، بصیرت و نشاط فرهنگی و انقلابی در بین دانشجویان و شناسایی، جذب و شکوفایی استعدادهای دانشجویان کشور است.

 

موضوعات «راهبردها و راهکارهای جذب جوانان به مسجد»، «نقش نماز در عرصه فردی و اجتماعی جوانان»، «مساجد و جوانان فرصت‌ها و تهدیدها»، «آسیب‌شناسی حضور جوانان در مساجد»، « بررسی راه‌های تقویت ارتباط جوانان به سوی مسجد»، «نقش عوامل داخلی مساجد در جذب جوانان»، «بررسی گرایش و عدم گرایش جوانان به مسجد»، «مسجد و نیازهای معنوی جوانان» و «ارتباط هنر با نماز و شیوهای تشویق جوانان به مسجد و نماز» محورهای مقاله‌نویسی این همایش را تشکیل می‌دهد.

 

گفتنی است مراسم اختتامیه این همایش با حضور حمید صابرفرزام، رییس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور همراه با اهدای جوایز به نفرات برگزیده در تالار ملاصدرا دانشکده ادبیات و علوم انسانی زاهدان برگزار می‌شود./831/پ203/ب4

ارسال نظرات