۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۲۶۱۴۴۰
آیت الله دری نجف آبادی:

جامعه روحانیون باید در راستای وحدت و همدلی نیروهای اصولگرا گام بردارد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به این که جامعه روحانیون رسالت تاریخی مهمی را برعهده گرفته است، گفت: جامعه روحانیون به عنوان پرچمدار ارزشهای انقلاب باید در راستای وحدت و همدلی نیروهای اصولگرا گام های اساسی بردارد.
آيت الله دري نجف آبادي گردهمايي اصولگرايان استان مرکزي در مصلاي بيت المقدس اراک گردهمايي اصولگرايان استان مرکزي در مصلاي بيت المقدس اراک گردهمايي اصولگرايان استان مرکزي در مصلاي بيت المقدس اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز یکشنبه 27 اردیبهشت در گردهمایی اصولگرایان استان مرکزی که در مصلای بیت المقدس اراک برگزار شد، بیان داشت: استان مرکزی با تقدیم شش هزار و 300 شهید والامقام در جنگ تحمیلی یکی از استان های تاثیرگذار در جریان دفاع مقدس بوده است.

 

آیت الله دری نجف آبادی گفت: مردم شریف استان مرکزی از ابتدای جریان انقلاب اسلامی از سال 1342 همواره پشتیبان و همراه امام راحل بوده اند و امروز نیز با حضور در همه صحنه ها عشق و ارادت خود را به رهبر معظم انقلاب و ارزشهای انقلاب اسلامی ابراز می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: این گردهمایی در راستای آرمان‌های امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و با توجه به شرایط سیاسی دنیا و شرایط داخلی کشور و همچنین توطئه‌هایی که علیه اسلام در کشورهای یمن، عراق، سوریه، فلسطین و... صورت گرفته برگزار شده است.

 

امام جمعه اراک با اشاره به این که جامعه روحانیون رسالت تاریخی مهمی را برعهده گرفته است خاطرنشان کرد: جامعه روحانیون به عنوان پرچمداران ارزشهای انقلاب باید در راستای وحدت و همدلی نیروهای اصولگرا گام های اساسی بردارند.

 

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: امروزه ملت‌های مسلمان مورد هجوم کشورهای گرگ‌صفت قرار گرفته‌اند و متاسفانه کشورهای متخاصم از عواطف انسانی بی‌بهره بوده و حتی در شرایط آتش‌بس نیز به حملات خود ادامه می‌دهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه استان مرکزی باید هوشیار و تا سپردن پرچم این انقلاب به امام زمان(عج) به ارزشهای انقلاب وفادار باشند.

 

وی افزود: ملت ایران از تدابیر و رهنمودهای رهبری فرزانه، فهیم، زمان‌شناس، دنیا شناس، فرهیخته و... برخوردار است و اطاعت از ایشان بر همگان واجب است، چرا که ولایت فقیه محور عظمت و صلابت در کشور هستند.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه گفت: امروز وظیفه ما این است که با تدبیر و هنرمندانه، بدون ترس و با استقامت در این مسیر طی کردن هدف حرکت کرده و در برابر ارزش‌های قرآن و اسلام ایستادگی کنیم.

 

گفتنی است این مراسم  با حضور ائمه جماعات، طلاب حوزه‌های علمیه استان مرکزی، جریان‌های سیاسی، اعضای گروه‌های موسوم به اصولگرا و دانشجویان برگزار شد./842/پ203/ب4

ارسال نظرات