۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۹
کد خبر: ۲۶۰۵۲۲
اثر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی؛

کتاب فلسفه سیاسی رهبر معظم انقلاب پرفروش شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول غرفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ضمن تشریح فعالیت های این پژوهشگاه گفت: امسال دوره ای از نگاه نبوی به دست کانون اندیشه جوان در 23 جلد با رویکرد بررسی موضوعات مختلف از نگاه حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم به چاپ رسیده است.
کتاب فلسفه سیاسی رهبر معظم انقلاب پرفروش شد

 

هادی طالبی مسؤول غرفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا ضمن تشریح فعالیت های این انتشارات در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از سال هفتاد و سه تاسیس شده است و در گروه های مختلف علمی فعالیت دارد. گروه های اقتصاد، فقه و حقوق، سیاست، انقلاب اسلامی و غرب شناسی که در مجموع هجده گروه است که پژوهشگران در آن فعالیت می کنند که این سازمان متولی تهیه و توزیع کتب پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه است که تاکنون بیش از هزار عنوان کتاب چاپ کرده است.

 

وی در ادامه بیان داشت: پنج مجله تخصصی با نام های حقوق اسلامی، اقتصاد اسلامی، کتاب نقد، ذهن و مجله قبسات که دارای درجه علمی و پژوهشی است در مبان این آثار وجود دارد و سازمان انتشارات مسؤولیت چاپ و نشر این مجلات را به عهده دارد.

 

مسؤول غرقه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خاطرنشان کرد: این پژوهشگاه به تازگی نشر ماهنامه حاشیه را آغاز کرده است که بیش از دوازده شماره از آن به دست مرکز پژوهش های جوان به چاپ رسیده و به مخاطبین جوان عرضه شده است.

 

طالبی ادامه داد: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در این دوره از نمایشگاه با بیش از ششصد عنوان کتاب شرکت کرده است که صد عنوان از آن به تازگی نشر پیدا کرده است که کتب اسما و صفات خدا تالیف قدردان قراملکی، علم و اراده الهی از همین نویسنده، محی الدین حکیم الهی قمشه ای حکیم معرفت و محبت تالیف دکتر حسن غفاری، فلسفه سیاسی رهبر معظم انقلاب تالیف مهاجر نیا و مجموعه پنج جلدی جریان شناسی و نقد اعتزال نو در ردیف پرفروش ترین ها قرار دارند.

 

وی افزود: سال گذشته دوره شش جلدی دانشنامه فاطمی در اوایل نمایشگاه چاپ شد که مجموعه مقالاتی پیرامون زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها بوده و مشتمل بر مباحث حقوقی پیرامون زنان است. همچنین امسال دوره ای از نگاه نبوی به دست کانون اندیشه جوان در 23 جلد با رویکرد بررسی موضوعات مختلف از نگاه حضرت رسول صلی الله علیه و آله وسلم به چاپ رسیده است.

 

وی نقاط قوت این نمایشگاه را اینچنین بیان کرد: استقبال مخاطبین بزرگترین نقطه قوت این نمایشگاه است که با وجود نقاط ضعفی همچون فضای نمایشگاه که از آن نمی توان انتظار بیش از این داشت بر نقطه ضعف ها غلبه پیدا می کند./810/پ202/ق

ارسال نظرات