۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۲۶۰۰۷۷
معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان:

کارگاه آموزشی ورزش صبحگاهی ویژه طلاب در لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی ورزش صبحگاهی ویژه طلاب استان های کرمانشاه، ایلام و لرستان به میزبانی خرم‌آباد خبر داد.
دوره دانش افزايي ورزش روزانه ويژه طلاب

حجت‌الاسلام فضل الله نجفی، معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: کارگاه آموزشی ورزش صبحگاهی ویژه طلاب حوزه های علمیه استان کرمانشاه، ایلام و لرستان روز پنج شنبه، 24 اردیبهشت ماه سال جاری در خرم آباد برگزار می شود.

 

وی با بیان این که 70 نفر از طلاب حوزه های علمیه کرمانشاه، ایلام و لرستان در این دوره آموزشی شرکت خواهند کرد، افزود: از هر مدرسه علمیه دو نفر از طلاب در این کارگاه آموزشی شرکت می‌کنند.

 

حجت الاسلام نجفی با اشاره به این‌که کارگاه آموزشی ورزش صبحگاهی ویژه طلاب یک روزه برگزار می شود، اظهار داشت: هدف از ورزش صبحگاهی تقویت روحیه طلاب و آماده کردن ذهن آنها برای درک بهتر مطالب دروس روزمره است.

 

معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به فعالیت طلاب و نقش آنها در جامعه افزود: طلاب باید در عرصه های گوناگون برای آحاد جامعه الگو باشند.

 

حجت الاسلام نجفی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در امر ورزش، گفت: طلاب باید به سلامت جسمانی خویش توجه داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: طلاب در راستای ارتقای سلامت جسمانی خویش، باید در رشته های ورزشی حضور پیدا کنند./9459/ت302/ح

ارسال نظرات