۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۵۴۱۲۱
آیت الله نابلسی:

توهین رسانه‎‌های سعودی به سید حسن نصرالله بیانگر ضعف آل سعود است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) لبنان تأکید کرد که ضعف آل سعود و عدم برخورداری از استدلال برای دفاع از خود، رسانه های سعودی را متوسل به هتاکی و توهین کرده است.
علامه شيخ عفيف نابلسي


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدا لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجمع حضرت زهرا (س) صیدا برگزار شد، با اشاره به ضرورت پرده برداری از نفاق کسانی که مدعی خدمت به حرمین شریفین هستند، گفت: حاکمان عربستان تصور کردند که می‌توانند با استفاده از رسانه و با تکیه بر پول نفت هر جنایتی را که می‌خواهند پیش ببرند.
 

 

وی افزود: آل سعود درحالی نقاب شجاعت و پیروزی به خود می‌گیرد که مشغول کشتار زنان و مردان و کودکان بی‌گناه در یمن است.

 

 

این عالم لبنانی با طرح این سوال که تا چه زمانی آل سعود باید با جنایتگری به دنبال دستیابی به مصالح خود باشد، خاطرنشان کرد: حاکمان عربستان باید هرچه سریعتر به نابودی سوریه، آتش زدن یمن و توطئه علیه ملت فلسطین پایان داده و شرایط ناگوار جهان عرب را مرتفع سازند.

 

 

آیت الله نابلسی با انتقاد از دادگاهی کردن روزنامه الاخبار لبنان از سوی سفیر عربستان در بیروت، گفت: این روزنامه حامی مقاومت به این دلیل مورد تعرض رژیم عربستان قرار گرفت که اهداف و توطئه های پلید سعودی ها را رسوا کرد.
 

 

وی تصریح کرد: توهین رسانه‌های سعودی به سید حسن نصرالله نمایانگر ضعف و عدم برخورداری از استدلال است. این رسانه ها که هیچ توجیهی برای حمایت از آل سعود ندارند متوسل به هتاکی و زیر پا گذاشتن اصول اخلاق شدند.

 

 

آیت الله نابلسی به جنایتگری آل سعود در سوریه، عراق و یمن اشاره و تأکید کرد: رژیمی که هرگز حاضر به مقابله با رژیم صهیونیستی نشده است، امروز به طور سری به هم پیمان صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

 

گفتنی است رسانه های سعودی از قبیل روزنامه الریاض عربستان پس از انتقادات سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان از تجاوز سعودی ها به یمن اظهارات گستاخانه ای را علیه وی مطرح کردند./983/ب901/ک

ارسال نظرات