۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۵۳۹۴۱
نماینده ولی فقیه در قزوین:

به فرهنگ نماز بیش از پیش اهمیت داده شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین با تاکید بر فرهنگ اقامه نماز در مساجد استان گفت: امروز در مساجد استان باید بیش از همه بر فرهنگ نماز تاکید داشت.
حجت الاسلام و المسلمين عابديني، نماينده لي فقيه در قزوين حجت الاسلام و المسلمين عابديني با عباس کاظمي فرمانده ناحيه امام حسن مجتبي(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای فرماندهی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با تاکید بر فرهنگ اقامه نماز در مساجد استان گفت: امروز در مساجد استان باید بیش از همه بر فرهنگ نماز تاکید داشت و مسؤولان به ویژه شما عزیزان در نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این باره تاثیر گذار باشید.

 

نماینده ولی فقیه قزوین تصریح کرد: تلاش داشته باشید تا این فرهنگ اقامه نمازهای جماعت در مساجد بیشتر از روزهای دیگر باشد.

 

وی ادامه داد: امروز باید قرآن این کتاب آسمانی را اهمیت فراوان داده و آنچه که بیش از همه مورد تاکید قرار دارد برگزاری جلسات تفسیر قرآن در استان است که باید امروز این جلسات نه تنها در شهر قزوین بلکه در سایر شهرهای استان با شکوه خاصی برگزار شود.

 

امام جمعه قزوین در پایان به اقتدار نیروهای مسلح در کشور به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: امروز به برکت خون شهدای گرانقدر ایران اسلامی و همچنین داشتن رهبری عالیقدر نظام جمهوری اسلامی و داشتن نیروهای با قدرت در کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این کشور در برابر هر گونه تهدیدی آماده بوده وخواهد بود.

 

در ابتدای این دیدار عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به فعالیت های این ناحیه در استان بیان داشت: خوشبختانه فرمانده هان ناحیه سپاه قزوین در طول ایام سال برنامه های فرهنگی در مناسبت ها و همچنین ولادت ها دارد.

 

کاظمی ادامه داد: برگزاری جلسات تفسیر قرآن و همچنین ترویج بیشتر فرهنگ نماز در استان نیز از دیگر برنامه های سال جاری این ناحیه در استان است./955/پ202/ب4

ارسال نظرات