۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۲۵۳۹۰۶
مسؤول نهضت ملی کتاب خوانی:

شیوه تبلیغ با کتاب، گامی نوین در عرصه تبلیغ است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهضت ملی کتاب خوانی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به امر کتاب خوانی و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه، مبلغان ما باید خود را در این زمینه موظف بدانند و در امور تبلیغی از شیوه تبلیغ کتاب نیز استفاده کنند.
تبليغ با کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، خانم شکوریان مسؤول نهضت ملی کتاب خوانی و مسؤول گروه صالحات قم امروز در حوزه علمیه فاطمیه با حضور طلاب خواهر ضمن بیان اهمیت کار تبلیغ در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی اظهار داشت: آنچه مبلغان تا امروز به عنوان شیوه تبلیغ از آن بهره می بردند به تنهایی نمی تواند نیازهای مخاطب امروز ما را رفع کند، از این رو با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله) به امر کتاب خوانی و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه باید مبلغان ما خود را در این زمینه موظف بدانند و در امور تبلیغی از شیوه تبلیغ کتاب نیز استفاده کنند.

 

وی افزود: نهضت ملی کتاب خوانی تصمیم دارد با تکیه بر بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت کتاب و کتاب خوانی، این امر مهم را در جامعه به عنوان یک الزام، معرفی و نهادینه کند و سطح دانش و فهم جامعه را در زمینه های گوناگون بالا ببرد؛ چرا که این امر می تواند گامی بزرگ در رفع نیاز مخاطب امروز باشد.

 

مسؤول نهضت ملی کتاب خوانی خاطر نشان کرد: طبق فرمایش امیر مومنان علی(ع) کتاب آرامش روح است هرکس خود را با کتاب آرام کند هیچ آرامشی را از دست نخواهد داد، این در حالی است که مخاطب ما با تکیه بر راه‌های گوناگون و صرف هزینه بسیار به دنبال آرامش می گردد.

 

مسؤول صالحات قم ادامه داد: کلام امیرمومنان(ع) کلام صادق است و مربوط به زمان و مکان خاصی نیست که بگوییم اینگونه سخنان در دنیای امروز کاربردی ندارد و مربوط به گذشته است از این رو وقتی ایشان می فرمایند که کتاب مایه آرامش روح است قطعا این امر محقق می گردد.

 

وی در پایان با بیان طرح های ویژه تبلیغ طلاب تاکید کرد: امروز دشمن با تمام قدرت و توان وارد میدان شده و پیش می رود به گونه ای که جای حتی لحظه ای درنگ و تامل نیست پس ما نیز باید برای تحقق تمدن اسلامی و رسیدن به ظهور هر چه سریعتر با توکل به خدا وارد عرصه مبارزه با دشمن شده و در این راه تنها گوش به فرمان ولی فقیه خود باشیم./9703/پ203/ب4

ارسال نظرات