۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۲۵۳۰۸۷
نماینده ولی فقیه در قزوین:

نباید فرهنگ غربی در جامعه اسلامی نفوذ کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این‌که نباید بگذاریم فرهنگ غربی در جامعه اسلامی نفوذ پیدا کند، گفت: باید از هر موضوع غیر فرهنگی که سبب بر هم زدن آرامش و امنیت جامعه می‌شود، دوری کنیم.
حجت الاسلام والمسلمين عبدالکريم عابديني نماينده ولي فقيه قزوين با مديرکل ارشاد اسلامي قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین عصر امروز در دیدار مدیرکل ارشاد اسلامی قزوین با تبریک سال جدید برای کارکنان این اداره کل مسؤولیت اداره کل ارشاد را در تمام عرصه های مهم داخلی و بین المللی مهم دانست و گفت: امروز دشمنان این نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند که فرهنگ منحط غربی را در بین جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان ما گسترش دهند.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این‌که باید در فرهنگ هوشیار باشیم ابراز داشت: نباید بگذاریم که فرهنگ غربی در جامعه اسلامی نفوذ پیدا کند، هر موضوع غیرفرهنگی که سبب بر هم زدن آرامش و امنیت جامعه و استان ماست باید از آن جدا شده و دوری کنیم.

 

مسؤولان باید برای برنامه‌های فرهنگی تلاش مضاعفی داشته باشند

 

امام جمعه قزوین تصریح کرد: متاسفانه در برخی از جوامع کسانی بوده که همچنان بر این اندیشه باقی هستند که بتوانند برنامه‌های غیر فرهنگی را ترویج دهند.

 

وی در ادامه خطاب به مسؤولان ارشاد گفت: شما مسؤولان ارشاد باید بتوانید بیشتر در برنامه‌ریزی در رابطه با جلسات تفسیر قرآن و دیگر برنامه‌های فرهنگی دینی برای مردم تلاش مضاعف داشته باشید که بسیار تاثیرگذار است.

 

امام جمعه قزوین بیان داشت: باید همیشه در کارها و برنامه‌های خود مثل همیشه مصمم و در حیطه کاری خود همیشه مانع منکر باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی داشتن یک الگوی مناسب را با اهمیت دانست و اظهار داشت: شما مدیران این اداره کل ارشاد همیشه باید درباره برنامه‌های خود یک الگوی مناسب در استان داشته باشید تا بتوانید این حرکت را به دیگر استانها ترویج و گسترش دهید.

 

وی به برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و بیان داشت: در این جلساتی که قبل از ایام تعطیلات در استانداری برگزار شد مطالبی بیان کردم که امیدواریم با تشکیل اتاق های فکر و تصویب مصوبات در این جلسات بتوانیم به مسایل فرهنگی استان بیش از پیش همت گماریم.

 

امام جمعه قزوین در پایان ابراز کرد: آن چیزی که امروز برای جامعه اسلامی به ویژه استان ما حائز اهمیت بوده این است که بتوانیم فرهنگ دینی و ملی را ترویج داده و فرهنگ سازی کنیم.

 

در ابتدای این دیدار دکتر مهدی احمدی مدیرکل ارشاد اسلامی قزوین درباره برنامه های این اداره کل گفت: اداره کل ارشاد اسلامی و تمامی مدیران این مجموعه همیشه منویات حضرتعالی و رهبری معظم انقلاب در رابطه با مسایل فرهنگی را نصب العین تمام برنامه های خود قرار خواهند داد./955/پ202/ب4

ارسال نظرات