۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۵۲۷۷۷
امام جمعه موقت تبریز:

پیشرفت و توسعه تنها با وحدت به دست می‌آید

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده گفت: حضور ملت ایران در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی دلگرمی و پشتوانه‌ای محکم برای دولتمردان در جهت رفع مشکلات کشور و حضور قدرتمند در عرصه‌های بین‌المللی بوده است.
حجت الاسلام علي حاجي زاده، امام جمعه موقت تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی حاجی زاده، امام جمعه موقت تبریز امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به نام‌گذاری سال 1394 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار داشت: همدلی ملت و دولت مسأله جدیدی برای همگان است، بلکه تأکید همراهی مردم و مسؤولان برای گذر سلامت از نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است.


وی با تأکید بر این‌که حضور ملت ایران در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی دلگرمی و پشتوانه‌ای محکم برای دولتمردان در جهت رفع مشکلات کشور و حضور قدرتمند در عرصه‌های بین‌المللی بوده است، خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت که مفهوم توصیه رهبری همراهی دولت و ملت برای رفع مشکلات است.


حجت الاسلام حاجی زاده با تأکید بر این‌که نه دولت از ملت و نه ملت از دولت جداست، گفت: پیشرفت و توسعه کشور تنها با وحدت دولت و ملت بدست می آید، امروز استکبار جهانی و ضد انقلاب در سایه وحدت و همدلی چشم طمع خود را از ایران بریده و هیچ حرکتی نمی توانند علیه کشور بکنند.


وی با بیان این‌که امام خمینی نیز همواره به مردم توصیه می کردند که خادم اسلام و پشتیبان دولت باشید تا هیچ آسیبی به جمهوری اسلامی نرسد، تصریح کرد: اگر مسؤولان حقیقتا ملت را ولی نعمت خود و مسؤولیت را مرهون خون شهدا بدانند، خدمتگزار واقعی ولی نعمتان خود خواهند بود.


امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن 12 فروردین سالروز رفراندوم تاریخی انقلاب اسلامی ایران برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: در آن زمان افراد و گروه ها هر کدام عنوانی را برای نظام انتخاب می کردند که امام خمینی فرمود؛ مردم بخاطر اسلام قیام کردند و باید شکل حکومت جمهوری اسلامی باشد.


حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران بدون اتکا به قدرت‌های غرب و شرق به پیروزی رسید، تصریح کرد: ملت ایران نه به بلوک شرق و نه به بلوک غرب تمایل داشت، بلکه همچنان که در 12 فروردین اعلام شد بیش از 98 درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند.


امام جمعه موقت تبریز با اشاره به ترور شخصیت های بزرگ از جمله نخست وزیر و شهید بهشتی در اول انقلاب بواسطه افراد نفوذی و تروریست ها، گفت: امروز نیز باید مراقب نفوذی ها و تروریست ها باشیم، چراکه آنها هر زمان فرصت یابند دانشمندان ما را ترور می کنند.


وی با بیان این‌که آگاهی نسبت به فتنه و توطئه دشمنان نظام اسلامی ضرورتی انکارناپذیر است، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال غفلت مردم و مسؤولان هستند، از این رو باید در میدان عمل توصیه نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی را عینیت بخشیم./935/پ201/ی

ارسال نظرات