۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۲۴۷۱۸۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

جلوه حق در وجود شهدا نمایان شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جلوه حق در وجود شهدا نمایان شده بود، خاطرنشان کرد: شهدا با نثار خون پاک خود در راه حفظ و حراست از میهن اسلامی، نظام را بیمه کردند.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در دیدار  خانواده شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، گفت: کار شهدا با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست، آنها با شهادت خود درس ایستادگی و مقاومت برای ارزش ها را به ما دادند.

 

امام جمعه گرگان اظهار داشت: خانواده شهدا نیز باید راه شهدا را با ایستادگی، مقاومت و دفاع از ارزش ها ادامه دهند.

 

وی با بیان این که جلوه حق در وجود شهدا نمایان شده بود، خاطرنشان کرد: شهدا با نثار خون پاک خود در راه حفظ و حراست از میهن اسلام نظام را بیمه کردند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، نظر به وجه الله را یکی از امتیازهای بزرگ شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: نخستین امتیازی که به شهدا داده می شود این است که با ریخته شدن نخستین قطره خون شهید همه گناهانش بخشوده می شود و این امتیاز بسیاری بزرگی است که از سوی خداوند متعال به شهدا داده می شود.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه شهدای مدافع حضرت زینب(س) را مهم توصیف کرد و خاطرنشان کرد: در آیات شریفه قرآن آمده است شهدا مرده نیستند و زنده اند ودر پیشگاه خدواند روزی می خورند.

 

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: این شهید با توجه به اینکه دور از وطن برای دفاع از یک کشور اسلامی مورد هجوم دشمنان، به شهادت رسیده از ارزش و مقام برتری برخور دار می شود.

 

وی در پایان این دیدار گفت: امیداوریم خداوند به خانواده و مخصوصاً به همسر ایشان صبرو استقامت بدهد تا  حضرت زینب(س) وار در تربیت فرزند همراهش تلاش و جدیت کنند./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات