۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۴۶۴۹۷

جنبش فتح انتفاضه فلسطین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبری تبریک گفت

خبرگزاری رسا ـ دبیرکمیته مرکزی جنبش فتح انتفاضه فلسطین در پیامی، سی و شمشمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور تبریک گفت.
فتح انتفاضه فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ابوحازم دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح انتفاضه فلسطین در پیامی، سی و شمشمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب و حسن روحانی رییس جمهوری تبریک و تهنیت گفت.

 

در پیام تبریک ابوحازم آمده است که برای ملت دوست و مسلمان ایران عزت و پیشرفت مستمر را خواستار هستیم و خود را با دولت و ملت ایران در این رویداد بزرگ که تاثیری شگرف برهمه آزادگان امت عربی و اسلامی داشته است، شریک می دانیم.

 

دبیرکمیته مرکزی جنبش فتح انتفاضه تاکید کرده است: ایران بعداز پیروزی انقلاب اسلامی با اتخاذ مواضعی مستحکم و اصولی برگرفته از آموزه‌ها و ارزش‌های اسلامی در کنار ملت های مستضعف جهان در رویارویی با نیروهای استکباری، طاغوت ها و اشرار ایستاده است.

 

در این پیام تصریح شده است: ملت و گروه‌های مبارز و مجاهد فلسطین همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قدردانی و تشکر خود را از مواضع و نقش جمهوری اسلامی ایران در قبال قضیه فلسطین تاکید می کند.

 

ابوحازم اظهارداشته است: هرگز فراموش نمی کنیم که ایران از بعداز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از ملت و مقاومت فلسطین در قبال اشغالگران صهیونیست حمایت و همواره از حقوق آن‌ها دفاع کرده است.

 

وی تاکید کرده است: جمهوری اسلامی ایران در سایه هوشیاری، حکمت و قدرت مقام معظم رهبری و تلاش‌های دولتمردان و وفاداری ملت به رهبری و انقلاب توانسته است در زمینه‌های علمی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و فناوری به موفقیت‌های بزرگی دست یابد و اکنون جایگاهی بلند در منطقه و جهان دارد.

 

در پیام دبیرکمیته مرکزی جنبش فتح انتفاضه آمده است: اطمینان داریم که از این موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بزرگ و افتخار آمیز علاوه بر ملت دوست و مسلمان ایران، ملت های مسلمان و عرب نیز بهره مند خواهند شد و زمینه برای آزادی و پیشرفت ملت‌های مستضعف جهان و منطقه فراهم می شود./994/ب102/د 

منبع: ایرنا

ارسال نظرات