۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۱
کد خبر: ۲۴۶۲۴۴
مدیر کل اوقاف استان خراسان رضوی:

زمینه انتقال فرهنگ انقلاب به جوانان را فراهم کنیم

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به این‌که جوانان سهم اصلی در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی دارند، گفت: باید زمینه های انتقال فرهنگ و آرمان های انقلاب به جوانان را بیش از گذشته فراهم کنیم.
انقلاب اسلامي ايران

به گزارش خبر گزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی گفت: بیان تاریخ و وقایع انقلاب اسلامی در ایام دهه مبارک فجر نقش مهمی در انتقال فرهنگ انقلاب به جوانان و نوجوانان دارد.

 

وی، مشارکت های مردمی را از مهم ترین رویکردهای برنامه های ایام دهه فجر عنوان کرد و اظهار داشت: مردم همواره صاحبان اصلی انقلاب هستند و این ایام مبارک بهترین زمان برای نشان دادن دستاوردها و آرمان های انقلاب به جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام گنابادی نژاد، برنامه های تدارک دیده شده از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد را در این خصوص مناسب ارزیابی کرد و گفت: فضاسازی های شهری، بازخوانی اسناد قبل از پیروزی انقلاب و رویداد های منجر به پیروزی انقلاب اسلامی از مطالب خوب و ایده عالی ست که در سطح شهر به همت این سازمان به اجرا درآمده است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اظهار داشت: این سازمان طرحی با نام «هم قدم با شهدا» را و حضور در راهپیمایی 22 یوم الله بهمن به نیات از شهدا و به منظور تجلیل و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب برگزار می کند که نشان دهنده اهمیت توجه مردم به فرهنگ انقلاب و شهادت است.

 

حجت‌الاسلام گنابادی نژاد با اشاره به اینکه جوانان سهم اصلی در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی دارند، اظهار داشت: ما باید زمینه های انتقال فرهنگ و آرمان های انقلاب را به جوانان را بیش از گذشته فراهم کنیم زیرا که فاصله گرفتن سرمایه عظیم جوانان از انقلاب، تهدید بزرگی برای کشور محسوب می شود.

 

وی گفت: مشهد مقدس یه یمن وجود بارگاه منور رضوی یک تریبون جهانی برای انتقال پیشرفت های ایران به جهان است توانایی آن را دارد تا دبیرخانه ثابتی به منظور نشان دادن دستاوردها، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در آن تشکیل شود./1310/د102/ب4

ارسال نظرات