۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۴۶۰۶۸
سازمان بسیج طلاب روحانیون استان خوزستان در بیانیه ای؛

22 بهمن روز شکست قدرت منطق استکبار در برابر منطق ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان خوزستان در بیانیه ای از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
بسيج طلاب خوزستان

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان خوزستان در بیانیه ای از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: یوم الله ۲۲ بهمن روز شکست منطق قدرت استکبار جهانی و طاغوت ها در برابر قدرت منطق ایران اسلامی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت غیور،عدالتخواه و ولایتمدار ایران اسلامی در ۲۲بهمن سال ۵۷ در حالی که استکبار و صهیونیزم جهانی در خیال خام و رویایی سکولاریزه کردن جهان و اعلام نظم نوین جهانی به سر می برد،ملت ایران به ندای حق طلبی فرزندی از سلاله پاک معصومین(ع) لبیک گفته و در قیامی عاشورایی،ضمن برچیدن بساط ظلم و جور بر ویرانه های رژیم مستکبر و مزدور شیطان بزرگ تنها نظام اسلامی واقعی را با هدف زمینه سازی ظهور بقیه الله الاعظم(عج) بر پا داشت.

سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان خوزستان در این بیانیه آورده است: این پیروزی عظیم الهی کاخ آمال و آرزوهای شیطانی آنها را فرو ریخت و حضرت امام (ره) که امتداد این حرکت را به تمامی مستضفین جهان وعده داده بود، امروز به واقعیتی انکار ناپذیر تبدیل شده است و ما شاهد رویش های انقلابی در منطقه از جمله یمن وبحرین وسایر کشورهای جهان هستیم وباز هم باید گفت که انقلاب ادامه دارد.

در پایان این بیانیه می خوانیم: اینک در سی وششمین سالگرد پیروزی غرور آفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی و در طلیعه آفتاب سی و هفتمین بهار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲بهمن ماه و با آرزوی پیروزی سایر ملل مظلوم ومستضعف در قیام های اسلامی علیه حاکمان مستبد وظالم ، ضمن اعلام حضور کلیه طلاب و روحانیون استان خوزستان در این راهپیمایی عظیم از ملت انقلابی، صبور وهمیشه در صحنه استان خوزستان دعوت میکند با حضور پر شور و شکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن، ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، آرمان های امام خمینی(ره) وشهدای انقلاب اسلامی میثاقی دوباره ببندند./9464/د101/ب2

ارسال نظرات