۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۴۵۸۱۲
استاد حوزه و دانشگاه:

22 بهمن پاسخ قاطع ملت ایران به بدخواهان نظام اسلامی خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سلاحی کوبنده است که می تواند دشمنان نظام را به زانو درآورد، گفت: مردم ایران در این روز حمایت خود را از آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری به همگان نشان می دهند.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده ، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در جمع مردم بخش دابودشت با بیان این که حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سلاحی کوبنده است که می تواند دشمنان نظام را به زانو درآورد، گفت: مردم ایران و بخش های دابو و دشت سر با انگیزه و همت والاتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز 22 بهمن حضور پیدا کرده و حمایت خود را از آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری به همگان نشان می دهند.

 

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران یکی از رخدادهای گرانقدر و بی نظیر تاریخ معاصر است چرا که ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی هم حکومت شاهنشاهی را در این کشور ریشه کن کرده و هم دست استعمار را برای زیاده خواهی از ایران کوتاه کرد و در مسیر عزت و عظمت قرار گرفت.

 

امام جمعه دابو و دشت سر، خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار و بصیر ایران اسلامی با وحدت و همدلی حضوری گسترده و حماسی در راهپیمایی روز 22 بهمن داشته و با تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام اسلامی خواهند زد.

 

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که ترویج و تحکیم دستاوردهای انقلاب اسلانمی نیازمند بصیرت محوری و ولایت مداری است، گفت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و عظمت قرار داشته و با استقلال و اقتداری ارزنده در مسیر پیشرفت و توسعه گام برمی دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با این اندیشه ها و آرمان ها پا به عرصه گذاشتند تا جامعه ای دینی و عدالت محور را پایه گذاری کند و امروز نیز همه اقشار و مسؤولان وظیفه دارند حمایت های خود را از حریم ولایت و ارزش ها به نحو احسن انجام دهند.

 

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را افتخار انقلاب اسلامی و ملت ایران دانست و گفت: شهدا چراغ هدایت بوده و اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان همواره باید نام و خاطره آنان را گرامی داشته و در مسیر بهره گیری از سیره والای این بزرگواران گام بردارند.

 

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: نهال طیبه انقلاب به برکت خون های پاک شهیدان آبیاری و تنومند شده و برکات آن بر سر تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان سایه افکنده است که باید این خط ارزشمند را به نحوی والا ادامه دهیم.

 

امام جمعه دابو ودشت سر ، تصریح کرد: شهدا بهترین سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و ما باید برای آن قدر و منزلتی خاص قائل شده و قدردان رشادت ها و ایثارگری های این بزرگواران باشیم.

 

وی ادامه داد:  مردم دو بخش دابو و دشت سر با حضور گسترده خود در راهپیمایی بزرگی که از ساعت نه صبح روز 22 بهمن  در شهر دابودشت برگزار می شود تجدید پیمان دوباره ای با آرمان های امام راحل، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری خواهند داشت.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که مردم با حضور خود پاسخی قاطع به توطئه های دشمنان می دهند، گفت: سخنران گردهمایی بزرگ مردم دابو و دشت سر،  دکترعزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و لاریجان درمجلس شورای اسلامی خواهد بود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات