۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۴۵۳۳۵
فرمانده لشکر 84 خرم آباد:

نیروهای مسلح پا در رکاب رهبری هستند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده لشکر 84 خرم آباد با بیان این که اطاعت از رهبری رمز موفقیت انقلاب اسلامی است، گفت: نیروهای مسلح پشتیبان پا در رکاب ولایت و رهبری هستند.
نيروهاي مسلح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، امیر مددی، فرمانده لشکر 84 خرم آباد، ظهر امروز، در دیدار جمعی از کارکنان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان با نماینده ولی فقیه در لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با گرامی داشت دهه فجر گفت: ایام‌الله دهه فجر یادآور روزهای به‌یادماندنی انقلاب اسلامی مردم ایران است.

وی با بیان این که انقلاب ما انقلاب مردمی است، افزود: به پشتوانه هدایت رهبر معظم انقلاب و حضور مردم ولایی در صحنه های گوناگون هر روز بر فروغ خورشید آن اضافه می‌شود.

مددی با بیان این که رمز قوام و دوام انقلاب ما اطاعت از رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح پشتیبان ولایت و رهبری هستند.

فرمانده لشکر 84 خرم آباد در ادامه تصریح کرد: نیروهای مسلح ما پا در رکاب، پشتیبان ولایت و رهبری هستند.

وی با اشاره به این که انقلاب‌های شکل گرفته در منطقه به پیروزی نرسیدند، بیان داشت: ضعف و مهم ترین عامل شکست آنها نداشتن ولایت است.

فرمانده لشکر 84 خرم آباد با بیان این که خدمات نیروهای مسلح در برقراری امنیت جامعه، مشهود است، عنوان داشت: لشکر 84 در 20 بهمن سال 57 از صدای لرستان با امام راحل اعلام همبستگی  کرد.

مددی یادآورشد: امروز تیپ 284 ما در رزمایش بزرگی که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد، از نیروهای اصلی رزمایش خواهند بود.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی سبب عزت و افتخار ما است، خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان لرستان در مرزهای شمال غرب حافظان امنیت کشور هستند.

فرمانده لشکر 84 خرم آباد با اشاره به این که کل استکبار با همه ایادی آن در مقابل ایران هستند، بیان داشت: اگر ایادی استکبار در منطقه اعلام حضور کنند، نیروهای مسلح پاسخ دندان‌شکن به آن‌ها خواهند داد./9451/پ202/ب2

ارسال نظرات