۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۲۴۴۴۷۵
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن قزوین:

دشمنان می‌خواهند باتوطئه های خود پایه‌های نظام را به لرزه درآورند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین با بیان این‌که کشورهای غربی همواره درصدد نابودی بنیان‌های انقلاب اسلامی هستند، گفت: کشورهای غربی و استکبار جهانی می‌خواهند که با توطئه و نیرنگ‌های خود پایه و اساس انقلاب اسلامی ایران را به لرزه درآورند.
عباس کاظمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین عصر امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر در جمع بسیجیان قزوین با اشاره به این‌که 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد گفت: این درحالی است که هر سال عظمت و اقتدار ایران اسلامی بیشتر می شود و ما توانسته ایم در این سال ها در بخش های مختلف رتبه های برتر دنیا را از آن خود کنیم.

 

جهان تشنه افکار اسلامی و انقلابی است

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین تصریح کرد: امروزه بسیاری از مردم جهان تشنه افکار اسلامی و انقلابی هستند و روز به روز نگاه آن‌ها به سمت ارزش‌های اسلامی جذب می‌شود که این امر نشان می‌دهد که در کشورهای غربی بیداری اسلامی در حال رخ دادن است.

 

وی با اشاره به اهمیت ایجاد ارتباط بین نسل گذشته و جوان انقلاب اسلامی بیان داشت: نسل جوان انقلاب که آیندگان این کشور هستند باید از رخدادهای انقلاب اسلامی به خوبی آگاه شوند و ارتباط عمیقی بین آن‌ها و نسل گذشته این انقلاب ایجاد شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین با بیان این‌که کشورهای غربی همواره درصدد نابودی بنیان‌های انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد: کشورهای غربی و استکبار جهانی می‌خواهند که با توطئه و نیرنگ‌های خود پایه و اساس انقلاب اسلامی ایران را به لرزه درآورند.

 

کاظمی با تأکید بر این‌که توطئه‌های کشورهای غربی به ضرر خودشان تمام می‌شود، اظهار کرد: نظام سلطه هر اقدام و واکنشی که بر علیه این انقلاب انجام دهد، آن توطئه‌ها به نفع کشور ایران تمام می‌شود و فقط در این میان غربی‌ها هستند که متضرر می‌شوند.

 

گروهک‌های تکفیری دست نشانده عوامل استکبار هستند

وی با اشاره به توطئه‌های کشورهای غربی علیه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب با توطئه‌های خود مانند جریان شارلی ابدو قصد دارند که ارزش‌ها و اشخاص برجسته دین اسلام را بی‌ارزش نشان دهند و اعتقادات مردم را نسبت به اسلام متزلزل کنند که البته همواره به اهداف خود دست نیافته اند و اسلام پیروز تمام عرصه‌ها بوده است.

 

کاظمی در پایان با اشاره به گروهک‌های تکفیری که نام اسلام را به یدک می‌کشند و دست نشانده عوامل استکبار هستند، بیان کرد: گروهک‌های تکفیری مانند داعش می‌خواهند که با فعالیت‌های غیراسلامی خود چهره‌ای خشن از اسلام به جهانیان نشان دهند و سعی دارند که اسلام و انقلاب را منزوی کنند که شیعه و سنی باید در این زمینه هوشیارانه عمل کند./955/پ202/ب6

ارسال نظرات