۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۲۴۲۹۲۷
حجت‌الاسلام‌ اختر:

نامه رهبری به جوانان اروپایی فصل الخطابی در مقابل با توطئه‌های استکبار بود

خبرگزاری رسا ـ کارشناس رسانه ملی بابیان این‌که نامه رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی فصل الخطابی به توطئه‌های و تهمت‌های ناروای غرب به اسلام بود، گفت: این نامه به دلیل قدرت حماسی و معنویت جوانان و همچنین نقش آینده سازی آن‌ها، نویدبخش یک آینده روشن برای اسلام و مسلمانان است.
نامه رهبري به جوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اختر، کارشناس رسانه ملی،امشب در برنامه شب‌های آسمانی از شبکه قرآن و معارف سیما بابیان این‌که رهبر معظم انقلاب برنامه اخیر خود به جوانان اروپایی و مسلمان که فصل الخطابی بر توطئه‌های دشمنان بود، گفت: به این دلیل رهبر معظم انقلاب این نامه را خطاب به جوانان اروپایی و مسلمانان نوشتند و سیاستمداران را مورد خطاب قرار نداند چون سیاستمداران غربی آگاهانه به مردم و ملت‌های خود دروغ می‌گویند و اسلام را دین خشونت معرفی می‌کنند.

 

وی افزود: هدف اصلی رهبر معظم انقلاب از نوشتن نامه به جوانان این است که جوانان دارای شور حماسی هستند به همین خاطر تحت تأثیر قرار می‌گیرند و از سوی دیگر آینده ملت‌ها و امت‌ها به دست جوانان ساخته می‌شود.

 

کارشناس رسانه ملی بابیان این‌که به دلیل وقایع فرانسه و تهمت‌های ناروا به مسلمانان لازم بود که یکی از رهبران بزرگ اسلام قیام کند که رهبر معظم انقلاب با نامه خود هم مسیر درست را به جوانان نشان دادند و هم توطئه‌های دشمن را برملا کردند و نشان دادند که اقدامات تروریستی فرانسه ارتباطی به مسلمانان ندارد.

 

وی با اشاره به این‌که بسیاری از تحلیل گران معتقد هستند که اقدام تروریستی فرانسه به دست سازمان‌های جاسوسی اسرائیل و دولت این کشور انجام‌شده است، ادامه داد: بر اساس شواهد ابتدا پلیس افراد متهم را دستگیر کرده و پس از دستگیری بدون هیچ دلیلی آن‌ها را رها کرده که این موضوع شبهه تمامی تحلیلگران را برانگیخته نشان‌دهنده ساختگی بودن این واقعه است.

 

کارشناس رسانه ملی بابیان این‌که امروزه دنیای غرب به پوچی رسیده و تمامی مکاتب غربی نتوانسته‌اند به نیازهای روحی و معنوی انسان پاسخ دهند، گفت: غرب برای این‌که بتواند پایه‌های نظام در حال فروپاشی خود را حفظ کند و مردم را مشغول کند به دنبال حربه دشمن‌تراشی است که مسلمانان بهترین گزینه در این زمینه هستند.

 

حجت‌الاسلام‌ اختر علت عمده دشمنی غرب با اسلام را در ایدئولوژی اسلام عنوان کرد و افزود: امروزه اسلام توانسته به نیازهای معنوی بشر پاسخ دهد و توانسته حجم زیادی از جوانان را به خود جذب کند که گسترش اقبال به انقلاب اسلامی ایران موجب هراس غرب شده به همین خاطر آن‌ها به‌شدت در سطح جهان تئوری اسلام هراسی و شیعه هراسی را به مرحله اجرا گذاشته‌اند.

 

وی بابیان این‌که امروزه سیاستمداران انگلیسی به توطئه‌هایی که در دهه‌های پیش علیه امت اسلامی مرتکب شده‌اند اعتراف می‌کنند، اظهار کرد: امروز در خود جوامع غربی آزادی‌های بشر با حکومت‌های پادشاهی و حزبی محدودشده و مردم حق ندارند به‌سادگی حتی یک رئیس‌جمهور یا نماینده مجلس را انتخاب کنند.

 

کارشناس رسانه ملی یادآور شد: غرب به دلیل گستاخی انواع آزادی‌ها در سراشیبی سقوط قرارگرفته و امروز تنها اسلام است که آینده بشریت را نجات می‌دهد و نامه رهبری به جوانان اروپایی نویدبخش یک آینده روشن برای امت اسلامی و مسلمانان است./837/پ202/ف



 

ارسال نظرات