۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۴۲۵۵۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

وحدت و همدلی مهم ترین عامل اثر بخشی طرح های سبک زندگی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از ارسال 176 طرح شاخص در راستای تحقق شعار سال از سوی دستگاه های استان خبر داد و گفت: وحدت و همدلی مهم ترین عامل اثر بخشی طرح های سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه است.
حجت الاسلام موسوي امين ، مديرکل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، صبح امروز، در همایش سبک زندگی اسلامی ایرانی که در سالن جهادکشاورزی خرم آباد برگزار شد، با اشاره به انجام فعالیت های کمیته برگزاری همایش گفت: از ابتدای سال جاری با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب کار فرهنگی در جهت تحقق شعار سال آغاز شد.

وی افزود: در این راستا از 26 دستگاه فرهنگی استان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان جهت عضویت در کمیته فعالیت و تحقق شعار سال دعوت شد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که سازمان تبلیغات اسلامی لرستان به عنوان دبیر این ستاد مشخص شد، بیان داشت: این نهاد با در اختیار گذاشتن طرح جامع ای به عنوان نقشه راه به اعضای ستاد ارائه داد.

وی با بیان این که پس از آغاز فعالیت این ستاد 176 طرح شاخص در راستای تحقق شعار سال به دبیرخانه ارسال شد، یادآور شد: در نیمه دوم فعالیت ها در راستای تحقق شعار سال جدیت یافت.

دبیر همایش سبک زندگی اسلامی در لرستان خاطرنشان کرد: در جهت پیاده کردن سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه، با محوریت وحدت، همدلی و پرهیز از پراکنده کاری می توان طرح های ارائه شده را به سوی اثر بخشی سوق داد.

وی هدف از برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی ایرانی را نتیجه گیری از تلاش یک ساله نهادهای گوناگون در راستای تحقق شعار سال با حضور علما و اندیشمندان بیان کرد.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه فعالیت های صورت گرفته از نهادهای فرهنگی در حاشیه این همایش یادآور شد: در این نمایشگاه در قالب مستندات، جداول آماری، عکس و فیلم بخشی از فعالیت یک ساله نهادهای فرهنگی استان را در راستای تحقق شعار سال  ارائه شده است.

وی مواجه با فرهنگ غرب را بزرگ ترین چالش در جامعه امروز به ویژه نسل جوان بیان کرد و عنوان داشت: انتظار می رود دستگاه های مربوطه در این راستا توجه ویژه ای داشته باشند./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات