۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۲۴۲۳۶۴
آیت الله رودباری:

طلاب، جوانان را به سمت دین ترغیب کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد اخلاق حوزه علمیه رشت گفت: آنچه که برای طلاب و روحانیان امروز مهم است این است که بتوانند مردم به ویژه نوجوانان و جوانان را به سمت دین ترغیب کنند.
 آيت الله سيد مجتبي رودباري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین آیت الله سید مجتبی رودباری عصر امروز در دیدار با طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین با خرسندی از دیدار با طلاب مدارس علمیه استان گفت: شهر قزوین یکی از شهرهایی است که توانسته علما و فضلای ارزشمندی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی کند.

 

آیت الله رودباری تصریح کرد: مدارس علمیه قزوین که از دیر زمان مکانی برای حضور علمان فرهیخته بوده شما نیز طلاب تلاش کنید که همان مسیر ترقی و علم را در بزرگان و فضلای گذشته جست‌وجو نمایید.

 

مدیر کتابخانه امیرمومنان(ع) رشت توجه به نصایح اساتید حوزه علمیه را برای طلاب مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: اگر چنانچه در کلاس درس به نصایح و بیانات اساتید حوزه علمیه خوب گوش دهید قطعا به موفقیت خوبی در دروس وزندگی خواهید یافت.

 

آیت الله رودباری اظهار داشت: آنچه که برای طلاب وروحانیان امروز مهم است این است که بتوانند مردم به ویژه نوجوانان و جوانان را به سمت خود تشویق و ترغیب کنند که خوشبختانه امروز ملت ایران چه در قبل از انقلاب اسلامی وچه بعد از پیروزی شکوهمند این نظام برآمده از  از خون شهدا همیشه در مسیر روحانیت همراه و همگام بوده و خواهد بود.

 

وی در ادامه افزود: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را در جهت فاصله انداختن بین مردم و روحانیت دارند که به فضل الهی همه نقشه های آنان به سنگ خورده است.

 

آیت الله رودباری در پایان با اظهار تاسف از اهانت به رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) نیز گفت: دشمنان با این کار می‌خواهند چهره اسلام را مخدوش کنند اما ملت ایران و دیگر مسلمانان آزاده دنیا اجازه نخواهند داد که به مقدسات دین اسلام و ائمه اطهار اهانت و جسارت شود که مردم ایران اسلامی این اقدام سخیف را محکوم کردند.

 

گفتنی است آیت الله رودباری با مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) دیدار و از بخش‌های مختلف این مدرسه بازدید کرد./955/پ202/ب4

ارسال نظرات