۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۴۰۸۳۳
آیت الله موسوی جزایری:

قربه الی الله ویژگی بارز خادمان زوار حسینی بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری بیان این که قربه الی الله ویژگی بارز خادمان زوار حسینی بود، برگزاری آیین تقدیر از خادمان را ضروری دانست.
آيت الله موسوي جزايري ، امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، صبح امروز، در مراسم تجلیل از خدمت گذاران زوار اربعین حسینی(ع)، با اشاره به فضای معنوی مرزها در مراسم اربعین حسینی(ع)، گفت: به اندازه ای در مرزهای چذابه و شلمچه فضای مراسم اربعین حسینی غالب بود که زوار خود را در کربلا احساس می کردند.

وی با بیان این که برگزاری مراسم تجلیل از خدمت گذاران زوار اربعین حسینی(ع) برای قدردانی از همه زحمات آنها است، ابراز داشت: برگزاری برنامه هایی با محوریت قدرشناسی از زحمات اربعین حسینی(ع) ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به این که همه زحمات انجام شده از سوی مسؤولان تنها با انگیزه های درونی و برای رضای خدا بود، افزود: مسؤولان همه تلاش خود را خالی از هرگونه قدرشناسی از آنها انجام دادند.

وی در پایان بیان داشت: در مراسم اربعین حسینی هیأت ها و موکب های گوناگونی برای خدمات دهی بیشتر به زوار امام حسین(ع) ایجاد شده بود./9453/پ203/ب2

ارسال نظرات