۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۳۸۹۴۲
فرمانده سپاه فریدونکنار:

بصیرت و ولایت مداری رمز عبور ملت ایران از فتنه ها است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه شهرستان فریدونکنار، ولایت مداری و بصیرت را رمز پیروزی های ملت ایران در 35 سال اخیر دانست و گفت: بصیرت و ولایت مداری موجب جلوگیری از شکل گیری فتنه های بعدی می شود.
فرمانده سپاه شهرستان فريدونکنار

سیدولی میرشفیعی، فرمانده سپاه فریدونکنار در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار با اشاره به اهداف دشمن در راه اندازی فتنه 88، اظهار داشت: فتنه 88 نامشروع، غیرقانونی و ضد منافع ملی بود و اهداف و برنامه فتنه‌ گران در جهت خواسته‌ها و منافع استکبار پیش می رفت تا اینکه منافع ملی را با ضرر مواجه کرد.

 

وی با بیان این که حرکت فتنه در تقابل با جمهوری اسلامی ایران بوده و تنها یک اعتراض نبود، اذعان داشت: به وجود آوردن این حادثه بزرگ، اقدامی براندازانه علیه نظام همراه با اطلاعیه های متفاوت، اردوکشی های خیابانی و جنگ داخلی بود.

 

فرمانده سپاه فریدونکنار با تاکید بر این که دشمنان ما هم تحریم ها را در راستای این جریان ها افزایش دادند، خاطرنشان کرد: اگر آمار تحریم ها را بررسی کنیم جریان جهشی بسیار معنا داری بعد از این جریان خرابکارانه شاهد بودیم.

 

میرشفیعی در ادامه با اشاره به نقش همراهی سرویس های بیگانه در تحریک مردم و کشاندن آنها به خیابان ها، گفت: برخی ها که در فتنه غوطه ور شده بودند بعد از نهم دی فهمیدند که فتنه یک حادثه نبود بلکه یک جریان طراحی شده از سوی استکبار جهانی بود.

 

وی با بیان این که بعضی ها برای فرار از جریان فتنه این خرابکاری را یک حادثه معرفی می کنند، اظهار داشت: این فتنه یک طرح مخملین طراحی شده از سوی استعمار جهت خسارت به ملت ایران بود.

 

فرمانده سپاه فریدونکنار با تاکید به نقش رهبری در خاموش کردن فتنه اذعان داشت: درست است که این حرکت خودجوش و مردمی، فراتر از تفکر خواص بوده است اما نقش حکیمانه رهبری را در جهت منافع ملی و تقویت استراتژی بلند مدت انقلاب شاهد بودیم.

 

میرشفیعی یادآور شد: تا روزی که فتنه گران به اعتقادات مردم حمله ور نشدند با آنها مدارا شد اما وقتی که به ارزش های  مذهبی و اقتدار ملت ایران جریانی چون فتنه وارد هجمه شد مردم حماسه نهم دی را رقم زدند.

 

وی با اشاره به این که فتنه آمریکایی با حضور یکپارچه مردم در نهم دی منجر به شکست شد، خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی محصول تفکر اسلامی مردمی است که در دفاع از انقلاب اسلامی با محوریت امام حسین(ع) به میدان آمدند.

 

فرمانده سپاه فریدونکنار در ادامه با تاکید بر این که بصیرت موجب جلوگیری از شکل گیری فتنه های بعدی می شود، تصریح کرد: نهم دی روز اثبات پایبندی مردم به آرمان‌های امام، شهدا و رهبری است.

 

وی با اشاره به این که فتنه 88 از چهره بسیاری از انسان ها نقاب برداشت، گفت: نهم دی در اذهان و افکار ما باید زنده بماند تا در مقابله با استکبارجهانی و زیاده خواهی های آنان ایستادگی کنیم، فتنه گران زمانی که از دستیابی به هدف خود ناامید شدند به دنبال این بودند که مردم را در برابر یکدیگر قرار دهند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات