۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۲۳۸۰۴۷
در قم؛

نشست مدیران، اعضای هیأت علمی و محققان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست مدیران، اعضای هیأت علمی و محققان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با حضور مسؤولان و محققان و با ارائه مباحث علمی در قم برگزار شد.
نشست مديران و محققان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم پیش از ظهر امروز با حضور مسؤولان، محققان و روحانیون نشست مدیران، اعضای هیأت علمی و محققان این پژوهشگاه را در سالن همایش های پژوهشگاه برگزار کرد.
 
قابل ذکر است در این نشست حجت الاسلام یزدانی نماینده محققان و ضیایی فر معاون پژوهش به ارائه گزارشی در زمینه فعالیت های پژوهشگاه پرداختند و حجت الاسلام احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی قم و حجت الاسلام نجف لکزایی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم در راستای پیشبرد بهتر و حرکت سریع تر پژوهشگاه نکاتی را یادآور شدند.
 
گفتنی است حجت الاسلام یزدانی ضمن تقدیر از مسؤولان برگزاری این نشست گزارشی در راستای فعالیت شورای نمایندگان ارئه کرد و گفت: برای پیشبرد اهداف این شورا تلاش های قابل توجهی شده است و از جمله این فعالیت ها برگزاری نمایشگاهی در ورودی کتابخانه و ارتقا خدمات اینترنت و کلاس های زبان است اما باید محققان سعی کنند که از این امکانات بهترین استفاده را ببرند مسؤولان راهی را بیندیشند که هیأت علمی بتواند از تمام سایت های فکری استفاده ببرند.
 
در ادامه این نشست حجت الاسلام ضیایی فر با اشاره به امکانات فراهم شده برای محققان گفت: برنامه هایی ارائه شده است تا محققان بتوانند موارد علمی خود به بوسیله نشریات گوناگون طرح کنند و در این نشست آثار قابل توجهی ارئه شده است که از بین این آثار برگزیده را انتخاب کرده و مورد تقدیر قرا ر گرفت اما نکته مورد توجه این است که باید فعالیت در بین هیئت علمی پژوهشگاه بیشتر شود تا طرح های علمی بیشتری ارئه شود.
 
گفتنی است حجت الاسلام واعظی در این مراسم به بیان مباحثی در زمینه پیشبرد بهتر اهداف پرداخت و خاطر نشان کرد: حوزه های علمیه در رسیدن به اهداف درست انقلاب اسلامی تأثیر به سزایی دارند بنابراین باید توجه کنند در مباحث علمی به گونه ای حرکت کنند که در راه های علمی و پژوهشی در جامعه مطرح شوند.
 
قابل ذکر است حجت الاسلام لکزایی نیز به بیان مباحثی در زمینه پژوهشی پرداخت به توجه در اقسام مهم جامعه را مهم دانست.
 
گفتنی است در پایان این نشست از طرح ها و پژوهش های برتر تقدیر شد و به ارائه کنندگان جوایزی داده شد./1322/پ202/ف
ارسال نظرات