۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۲۳۸۰۱۶
سردار سلامی:

فتنه گران در وجدان عمومی ملت ایران محاکمه شدند

خبرگزاری رسا ـ جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که فتنه گران در وجدان عمومی ملت ایران محاکمه شدند، افزود: این رفعت نظام و رهبری بود که به آنها اجازه ادامه حیات دارد و آنها در اندیشه مردم جز اعدام شدگان جامعه نیستند.
سردار سلامي

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، سردار حسین سلامی، جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اجتماع بزرگ یوم‌الله هشتم دی مردم رشت  با بیان این که امام راحل توده های مسلمان را با آگاهی بخشی در مقابل مستکبران بیدار کردند اظهار داشت: امام راحل انقلاب بزرگی را برای رهایی مسلمانان از مستکبران هدایت کردند.

 

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در عصر فتنه  های پیچیده با تدبیر و بیان افق های بلند و با اندیشه وحیانی ملت را در مسیر رستگاری هدایت می کنند، افزود: مردم گیلان با نگاه عاشورایی در هشتم دی ماه 88 به عنوان خط شکنان امت مسلمان ایران شعله های فتنه ویرانگر را خاموش کردند.

 

وی با اشاره به پیشگامی مردم گیلان در هشتم دی ماه گفت: مردم گیلان در آزمون بزرگ ملت ایران در نشان دادن وعده راستین خویش نسبت به امامت و ولایت افرینش گر  شکوه تاریخی و ماندگار جدید برای ملت مسلمان ایران شدند.

 

سردار سلامی با اشاره به حساسیت و غیرت دینی، ایمان مردم گیلان در دفاع از انقلاب اسلامی و حریم ولایت گفت: حرکت مردم گیلان در هشتم دی به معنای علمداری یک نهضت و اقلاب و دفاع مقدس فشرده است.

 

وی این حرکت را حاصل همگرایی ایمان و آگاهی مردم گیلان دانست و خاطرنشان کرد: مردم گیلان با دادلداگی و شوق روز افزون برای دفاع از دستاوردهای انقلاب خود را آماده ساختند.

 

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که مردم در این روز تصویری زمینی از ملائک آسمان شدند و مصداقی از حمایت های الهی برای حفظ دین اسلام در روز هشتم دی را به نمایش گذاشتند، افزود: باید بر غیرت مردم گیلان درود فرستاد.

 

سردار سلامی با اشاره به هوشیاری و غیرت مردم در حماسه نهم دی گفت: این آگاهی نشان از هوشیاری شما از تاریخ صدر اسلام است.

 

وی با اشاره به خاطرات تلخی از تنها ماندن حضرت علی(ع) در مسجد کوفه در ذهن مردم خاطرنشان کرد: ملت ما در آن زمان مسلمانان در دفاع از امام خویش کوتاهی کردند و تماشاچی قصه شدند را سرزنش کردند.

 

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که مردم گیلان خاطرات تلخ امام حسن مجتبی(ع) در نبرد با بنی امیه را شنیدهاند و بارها اشک ریخته اند، تصریح کرد: شما از اینکه  امام حسن مجتبی(ع) در لحظه های شهادت تنها بود بسیار متاثر شدید و همواره آرزو داشتند ای کاش می بودید و یاری گر حضرت می شدید.

 

سردار سلامی با تصریح بر این که ملت ما در یک آزمون مشابه قرار گرفتند، گفت: این ملت از لحظه های نخستین انقلاب اسلامی تا به امروز در هر واقعه، بحران، جنگ حاضر شدید و ایستادگی کردند.

 

وی با تاکید بر این که ملت همواره از نظام مقدس خود دفاع کردند، گفت: شما دریافته اید عامل اصلی شرکت مسلمانان ظلمت، جهل، ترس و طمع است.

 

ثمره همراهی مردم با علما و روحانیت در تاریخ عزت و اقتدار است

سردار سلامی با اشاره به این که در تاریخ اسلام مشهود است در همه نهضت های ضد استبدادی که مردم پشت سر علما و روحانیان حرکت کردند ثمره آن عزت است، گفت: این ثمره در نهضت مشرو طیت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، تهاجم فرهنگی و قتنه داخلی را تجربه کردید.

 

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تاریخ به ما آموخت تنها عاملی که ملت ایران را از جهل؛ بردگی از دست استکبار نجات داد و به آن عزت بخشید و تنها عاملی امروز باعث اقتدار ایران شده است تا حاکمیت غیر مسلمان را برخود نپذیرد پیروی از ولایت فقیه است.

 

سلامی افزود: عاملی که باعث ثبات قدم می شود و مقاومت تولید می کند و موجب صف آرایی مسلمانان در مقابل مستکبران می شود و مهره های سیاسی مستکبران را در گورستان تاریخ دفن می کند و باطل کننده همه رویاهای دشمنان اسلام است ولایت فقیه و نظام اسلامی ایران است.

 

ولایت‌فقیه باطل‌السحر استکبار است

وی با بیان این که با بیان این که ولایت‌فقیه باطل‌السحر استکبار است، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام در انتظار یک فرصت تاریخی بودند که آخرین سناریوی خود علیه ملت بزرگ ایران را اجرا کنند و سرمداران یک فتتنه بزرگ داخلی نیز که به دنبال ثروت آرای مردم بودند و می خواستند با استفاده از اهرم خشونت ثبات داخلی را از تعادل خارج کنند.

 

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خشونت های خیابانی در فتنه 88 گفت: آنها می خواستند بذر تردید در جامعه در مقابل نظام و رهبری و نهاد های قانونی کشور را بکارند و به دنبال این بودند که غبار فتنه بر بصیرت مرم بیفشانند و با مبهم نشان دادن شرایط مردم سالاری دینی نظام را خدشه دار کنند و با هدف تغییر نظام به دنبال نظام مطلوب غربی ها بودند.

 

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکبد کرد: در فتنه 88 ما با یک ائتلاف سیاسی فرهنگی از فتنه گران داخلی و خارجی مواجه شدیم، اما شکوه و عظمت هشتم دی در گیلان و نهم دی در سراسر کشور آنها را ناکام ساخت.

 

سردار سلامی با تاکید بر این که طمع عاشورا در هشتم دی در ذائقه مردم گیلان شعله ور شد، گفت: به تعبیر رهبر انقلاب مردم گیلان باطل السحر فتنه شدند و در صحنه های بین المل با خلق حماسه نهم دی نشان داده شد که ملت ایران ساده لوح نیتند که فریب بیگانگان را بخوردند.

 

وی با بیان این که فتنه گران در وجدان عمومی ملت ایران محاکمه شدند افزود: این رفعت نظام و رهبری بود که به آنها اجازه ادامه حیات دارد و آنها در اندیشه مردم جز اعدام شدگان جامعه نیستند زیرا آنها ضربه بزرگی به نظام زدند چراکه چهره نظام را خدشه دار کردند.

 

سردار سلامی گفت: هر گز ملت ایران کسانی را که درصدد مصادره کردن مجاهدت های سه دهه پر از رشادت و جانبازی هستند و می خواهند به نفع دشمن جامعه را آشوب زده کند نمی بخشند و این ملت اجازه نمی دهد کسی نخل قامت ملت ایران را که با خون شهدا آبیاری شده است قربانی قدرت طلبی خود کند.

 

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: نمی توان به کسانی که برای قدرت خود ثمره مجاهدت های ملت را به آتش می کشند امتیازی داد چرا که آنانخائنان به این ملت هستند.

 

سردار سلامی با بیان این که فصل برده داری مستکبران بر مسلمانان به برکت انقلاب اسلامی به پایان رسیده است، گفت: امروز جهان اسلام در حال موازنه قدرت به نفع مسلمانان است و ایران اسلامی همه استراتژی ها و راهبردهای استکبار را ناکام می سازد./1318/پ201/ب1

ارسال نظرات