۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۲۳۷۶۵۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

ملت در 9 دی درسی فراموش نشدنی به دشمنان داد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، با اشاره به حرکت باشکوه ملت ایران اسلامی در روز 9 دی و خنثی کردن دسیسه دشمنان، گفت: در این روز بزرگ ملت درسی فراموش نشدنی به دشمنان داد.
حجت الاسلام ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل، عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی برنامه‌های یوم‌الله 9 دی در اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، خاطرنشان کرد: عوامل استکباری بیرون از مرزها و برخی شکست‌خوردگان و فریب‌خوردگان داخلی نیز که هم صدا با دشمنان علیه نظام اسلامی توطئه به راه انداخته بودند، در یوم‌الله 9 دی پاسخی روشن و قاطع از ملت ایران دریافت کردند که پایه‌های این نظام نه تنها با پشتیبانی ملت و هدایت‌های ولایت سست و لرزان نیست بلکه روز به روز بر شاکله و قدرت آن افزوده شده است.

 

وی افزود: در این حرکت بی‌نظیر ملت ایران، دشمنان و قسم‌خوردگان علیه انقلاب اسلامی درس فراموش‌نشدنی گرفتند تا هیچ وقت علیه این ملت توطئه‌ای را به کار نگیرند.

 

حجت الاسلام ستوده، تصریح کرد: بعد از ماه‌ها حیله عوامل فتنه داخلی و برخی مستکبران خارج‌نشین، ملت ما در 9 دی ماه در خروشی عظیم برای همیشه بساط فتنه‌گران را برچید و اجازه نداد عده‌ای بخواهند علیه انقلاب و آرمان‌های آن دسیسه و توطئه‌ای به راه اندازند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به اهمیت روز 9 دی و پاسخ قاطع ملت ایران به دنیا پرستان، خاطرنشان کرد: هیچ وقت این روز باشکوه از خاطرات تاریخی و اذهان این ملت فراموش نمی‌شود، چراکه ملت ایران در 9 دی درسی تاریخی به خارج‌نشینان کوردل و برخی فریب‌خوردگان داخلی داد که هیچ وقت عظمت و شکوه آن از خاطره‌ها و اذهان فراموش نمی‌شود.

 

حجت الاسلام ستوده افزود: برنامه‌های این یوم‌الله باید با غنا و محتوای خاص و در صدد معرفی ابعاد مختلف فتنه‌انگیزی دشمنان و استکبار جهانی به نمایش گذاشته شود تا همه به حقیقت این موضوع پی ببرند./937/پ203/ب4

ارسال نظرات