۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۲۳۷۵۳۶
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی:

9 دی نماد اطاعت پذیری مردم از ولی فقیه بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که مردم بصیر ایران در 9 دی بار دیگر فرمانبرداری و اطاعت از ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند، گفت: مردم در این روز مثل همیشه به تکلیف ملی و دینی خود عمل کرده و با سربلندی از این آزمون بزرگ دشمنان نظام را مأیوس و دوستان را امیدوار کردند.
حجت الاسلام والمسلمين واعظ موسوي

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، 9 دی را به عنوان یکی از روزهای بزرگ و حماسه ساز ملت بزرگ ایران برشمرد و اظهار داشت: مردم در 9 دی درس فراموش ناشدنی به دشمنان این رمز و بوم و مخالفان اعتقادی نظام اسلامی دادند.

 

وی تأکید کرد: با الهام از این حرکت حماسی و شکوهمند مردم در 9 دی همه کسانی که دل در گرو این نظام اسلامی دارند به آینده این نظام خوشبین تر و امیداوارتر و دشمنان از دست یابی به آروزهای سخیف خود نا امیدتر از قبل شدند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم حرکت‌های مذبوحانه دشمن از خارج و فریب خوردن ایادی داخلی آنها را از جمله عوامل به وجود آمدن فتنه 88 خواند و گفت: حرکت‌های نسنجیده فتنه گران و اهانت به مقدسات اسلامی که از سوی استکبار جهانی طراحی شده بود سبب شد تا مردم به صحنه آمده و حماسه آفرین شوند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با تأکید بر این‌که مردم مؤمن ایران اسلامی تحمل اهانت به مقدسات و بی حرمتی به محرم حسینی و پاره شدن عکس امام راحل را ندارند، ابراز کرد: مردم در مواجهه با چنین اقداماتی احساس وظیفه کردند و با حضور پر شور و پرخروش خود پاسخ قاطعی به فتنه گران دادند.

 

وی با بیان این‌که مردم بصیر ایران در 9 دی بار دیگر فرمانبرداری و اطاعت از ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند، افزود: مردم در این روز مثل همیشه به تکلیف ملی و دینی خود عمل کرده و با سربلندی از این آزمون بزرگ دشمنان نظام را مأیوس و دوستان را امیدوار کردند.


 
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سانسور همیشگی رسانه‌های غربی در قبال حماسه‌ آفرینی‌های مردم ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف، اظهار داشت: هرچند غول‌های رسانه‌ای استکبار به هیچ وجه به واقعیت‌های موجود در ایران و اهداف و آرمان‌های بزرگ روحانیت، مرجعیت و به ویژه رهبری نظام اسلامی اذعان نمی‌کنند اما هر از چند گاهی مجبور به تعظیم در مقابل شکوه و عظمت حرکت‌های توفنده ملت انقلابی ایران اسلامی می‌شوند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: رسانه‌های خارجی بعد از حرکت بزرگ و حماسی مردم در 9 دی چند روز در بهتی همراه با سکوت فرو رفته و همه رشته‌های خود را پنبه شده دیدند اما بعد از گذر چند روز مجبور شدند به گوشه‌هایی از بزرگی و پایداری ملت انقلابی ایران اقرار کنند.

 

وی با تأکید بر این‌که مردم حامی خون شهدا، ولایت فقیه و نظام مهندسی شده از سوی امام راحل هستند، گفت: ملت ولایی ما در 9 دی نشان دادند که مرد روزهای آزمایش بوده و نخواهند گذاشت خون امام حسین(ع)‌ و همه کسانی که در راه اعتلای اسلام جانفشانی کردند پایمال شود و همیشه دشمنان این آب و خاک را از دست یابی به اهداف پلیدشان باز می‌دارند.

 

وی با تأکید بر ضرورت حفظ و بزرگداشت روزهای بزرگ و حماسه ساز انقلاب اسلامی، گفت:‌ همه عرصه‌هایی که در نظام مقدس اسلامی بعد از پیروزی انقلاب پیش آمده به عنوان روزهای بزرگ و اتفاقات مهم باید مرور شود تا به فراموشی سپرده نشود.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: نسل‌های بعدی نیز باید از سیر حرکت توفنده و انقلابی ملت بزرگ ایران اسلامی آگاه شوند و بدانند که این انقلاب به آسانی به دست نیامده و مطمئنا در ادامه راه نیز به جانفشانی، فداکاری، ایثار و مقاومت نیازمند است./927/ت302/ج

ارسال نظرات