۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۳۷۱۹۹
نماینده مردم تبریز در مجلس:

خانه مطبوعات حافظ منافع اصحاب رسانه شناخته می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با تقدیر از تلاش‌های هیأت مدیره قبلی، انتخاب هیأت مدیره جدید خانه مطبوعات استان را تبریک گفت.
محمد اسماعيل سعيدي، نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تقدیر از تلاش‌های هیأت مدیره قبلی انتخاب اعضای هیأت مدیره جدید را تبریک گفت.


 
سعیدی در این پیام اظهار داشته است: در عصر ارتباطات دستیابی به توسعه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بدون رسیدن به توسعه فرهنگی میسر نیست و نخستین گام جهت دستیابی به توسعه فرهنگی کمیت، کیفیت و پویایی رسانه های یک جامعه اعم از روزنامه، خبرگزاری‌ها، نشریات و... است.


 
وی خاطرنشان کرده است: بر این اساس خانه مطبوعات تشکیلاتی است غیر دولتی که به منظور حفظ حقوق و منافع شرعی و قانونی و بهبود وضع اقتصادی نویسندگان، خبرنگاران، عکاسان، گرافیست ها، طراحان، کاریکاتوریست ها، مترجمان، استادان و هیات های تحریریه استان تشکیل شده که خود متضمن حفظ منافع جامعه و بالا بردن سطح روزنامه و نشریات، مطبوعات و حفظ  عفت قلم می باشد.


 
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ضمن تقدیر از تلاش‌های هیأت مدیره و بازرسان قبلی انتخاب اعضاء جدید هیأت مدیره و بازرسان محترم خانه مطبوعات استان را تبریک عرض گفت و ابراز امیدواری کرد تا با عنایات حضرت حق و در پرتو  فرمایشات مقام معظم رهبری در سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" با اراده راسخ توام با شجاعت و اخلاص به تقویت و تعمیق فرهنگ اسلامی ـ ایرانی گام‌های مؤثری بردارند.

 

بنابر این گزارش، انتخابات هیأت مدیره خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی، سه شنبه هفته گذشته برگزار شد و طی آن پیمان پاکزاد، اسد فلاح، عارف گوزلی، محمد خوش نیت، علی عباسی، اسد بابایی و حمیده بردباری به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره و مرتضی شفیعی و مریم خدابخش نیز به عنوان بازرسان این خانه انتخاب شدند.

 

پیش از این نیز باشگاه های فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز و گسترش فولاد نیز در پیام های جداگانه‌ای پیام تبریک به اعضای جدید هیأت مدیره و خانه مطبوعات آذربایجان شرقی منتشر کرده بودند./935/د101/ب4

ارسال نظرات