۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۲۳۳۹۱۷
شیخ نعیم قاسم:

مبارزه با اسرائیل در قاموس تکفیری‌ها جایی ندارد/ فلسطین قبله جنبش‌های مقاومت‌طلب است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله با تأکید براینکه تکفیری‌ها به مبارزه با رژیم صهیونیستی اعتقاد ندارند، خاطرنشان کرد: فلسطین قبله جنبش‌های مقاومت طلب است.
شيخ نعيم قاسم



به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دومین نشست بین المللی حمایت از ملت فلسطین که امروز در بیروت برگزار شد، با تأکید بر اینکه حرکت‌هایی که ادعای جهاد دارند باید به مقابله با رژیم صهیونیستی بپردازند، گفت: گروه‌هایی که به نام اسلام و مسیحیت در حال کشتار مردم بی‌گناه هستند درک صحیحی از مفهوم جهاد ندارند.
 

 

وی افزود: تروریسم تکفیری ساخته دست استکبار جهانی است و همه تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به رژیم صهیونیستی به کار گرفته است. مبارزه با رژیم صهیونیستی در قاموس تکفیری‌ها هیچ جایی ندارد.
 

 

این عالم لبنانی، فلسطین را قبله مقاومت اسلامی و آزدگان جهان برشمرد و اظهار داشت که هدف همه جنبش‌های مقاومت طلب باید آزادی سرتاسر فلسطین باشد. حتی یک وجب از این سرزمین نباید تحت اشغال صهیونیست‌های جنایتکار بماند.

 

 

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود نباید مجزای از آزادی سرزمین‌های اشغال شده دنبال شود، چرا که تجربه نشان داده است تنها با اتکا به مقاومت مسلحانه می‌توان به تحقق خواسته‌های مشروع ملت فلسطین امیداوار بود.
 

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان با اشاره به اینکه فلسطین کلید حل مشکلات منطقه است، گفت: استمرار اشغالگری رژیم صهیونیستی در فلسطین بحران‌های منطقه را دامنه دار خواهد کرد، چرا که در پرتو اشغالگری مقاومت به انواع مختلف شکل خواهد گرفت که این امر به نوبه خود تنش زا است.

 

وی ادامه داد: حزب الله در سال‌های اخیر چند استراتژی مهم را محور خود قرار داده است که از مهم‌ترین آنها میتوان به حفظ وحدت اسلامی تحت هر شرایطی، مقابله با پروژه تخریب سوریه، تأکید بر رهبری امام خامنه‌ای و نقش جمهوری اسلامی در حمایت از منطقه و ملت‌های اسلامی اشاره کرد./983/ب902/ک
 

ارسال نظرات